Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Boez
#1171240
Manlief was in het begin best wel sceptisch en argwanend t.o.v. het BARFen. Net zoals ikzelf trouwens toen ik er voor het eerst van hoorde. De brokkenfabrikanten doen toch immers uitgebreid research? En de brokjes bevatten toch alles wat onze lieverd nodig heeft in uitgebalanceerde hoeveelheden?  ??? Inmiddels weten we wel beter.

Hoe dan ook, van de week stonden we van een afstandje te kijken hoe ons menneke een kipvleugeltje naar binnen aan het werken was. En ineens zegt mijn man: 'als je dat zo ziet is het toch eigenlijk te absurd voor woorden om je hond brokken te voeren!'

;D
De spijker op z'n kop.
Door Anthraciet
#1171780
Die van mij is nu zelfs met mijn auto vlees halen (en belde me net dat ie geflitst is, dat is dan wel weer wat minder :-\) en gisteren heeft hij de houtduifkarkassen voor me in zakken gedaan omdat ik last heb van mijn elleboog :-*
Door Chaos
#1172845
Leuk zeg!
Hier ook hoor. Ik vertel niet zo snel aan mensen dat ik de honden vers voer, maar manlief wel hoor.
En in het begin was ik soms lang bezig met het portioneren van vlees, maar tegenwoordig helpt 'ie mee, en gaat het dus meer dan twee keer zo snel.
O ja, en aangezien hij tegenwoordig in Rotterdam werkt... Raad eens wie tegenwoordig vraagt of er nog langs het ICR gereden moet worden?  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door