Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door EdwinK
#1168490
Zondag ontdekte een bult in de bek van Mickey. omdat ik niet helemaal vertrouwde vandaag naar de DA geweest (kon niet eerder :(). Hij blijkt een flink gezwel in zijn bek te hebben. Omdat hij morgen vroeg moest komen voor onderzoek mag hij vandaag blijven. Schrok best wel van de 'voorlopige' prijs, maar na ruim 11 jaar wou ik hem geen pijn laten lijden. Voorlopig is de raming rond de 200 euro, zonder eventuele medicijnen.

Morgen in de loop van de ochtend wordt ik door het dierenziekenhuis gebeld. Spannend.
Door flin
#1168644
sjeezz,
maar hopen dat 't goedaardig is,  (is 't echt 'n gezwel, geen ontsteking?)

  sterkte voor jou en 't beessie...!!
Door EdwinK
#1168646
Dank je. Ik hoop morgen heel gauw bericht te krijgen om hem morgen weer op te kunnen halen. ik weet nog toen hij voor zijn castratie ging, dat hij maar niet wakker wou worden van de narcosse.
Door EdwinK
#1168648
Het lijkt inderdaad een groot gezwel te zijn. Gekke is dat ze dit nog nooit gezien hebben bij katten, maar wel bij honden. hoop ook dat het goedaardig is. Gelukkig waren ze bij het dierenziekenhuis wel goed mee aan het denken om het betaalbaar te houden voor mij, en toch zo goed mogelijk alles te doen.
Door EdwinK
#1168684
In eerste instantie hadden ze het over ruim 400 euro. En hoe graag ik ook wil, dat kan ik helaas niet opbrengen, dus een aantal onderdelen zijn geschrapt. Ben wel blij dat Mick nu al mocht blijven, wel heel vreemd om hem daar zomaar achter te laten en dan zonder kat te zitten.
Door brie
#1168721
succes voor je mickey..  :'(
en ja, wat kan dat dan lekker in de rekeningen gaan lopen hè..
tja, tis een dure hobby  :-X
maar wel een heeele leuke  :D
Door EdwinK
#1169261
Hij mag vanavond weer naar huis. Gezwel weggesneden, maar er zit weer wat onder, dus als het terug komt, weer een behandeling. Verder was zijn gebit in orde, wat gaatjes, maar dat lieten ze zo. Gezwel is op sterk water gezet zodat het later eventueel onderzocht kan worden.
Door EdwinK
#1169593
Nee. Helaas niet. Om het een beetje betaalbaar te houden is er besloten om de kweek niet te laten onderzoeken. Heb de tumor wel meegekregen op sterk water.

Maar gelukkig is hij nu weer terug.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door