Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1169820
hellup, mijn Samostijgerinnetje niest sinds eergisteren. Gisteren iets frequenter en vandaag een nat oogje.....ze lijkt zich ook niet zo happy te voelen.
Wat kan ik haar geven om snel weer op te knappen???
Gebruikersavatar
Door koekje
#1169829
niesziekte. die van mij krijgen dan een AB-kuurtje. bij gewoon zo af en toe een snifje doe ik niets. stevige nies én een prutoog dus wel een kuurtje. verder goed opletten dat ze blijven eten.
Door Too
#1169842
lastig, Cera was vorig jaar echt heel ziek..keelontsteking 10[!!] dagen ab, daarna begon catoo te snifflotsen [ik verdenk haar van tikkie chronisch] heb t maar even aangekeken na 4 dagen was ze klaar
Zolang ze een beetje blijven eten/drinken ben ik geneigd t als een griep[je]  te zien
Sterkte met de snottebel
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1169872
Wil liever dus niet aan de ab....
Samos is als jonge poesin, vroeguh  :P heel ziek geweest vanwege niesziekte.....hoop dit niet nog eens mee te maken.
Zolang ze eet en drinkt, kijk ik het nog even aan, denk ik en anders toch maar ab...
Zou zilverwater kunnen helpen (natuurlijke ab)....??
Niesziekte wordt toch veroorzaakt door een virus?? Vanwaar dan ab?? Om nevenverschijnselen te onderdrukken ofzo??

Ik ga eens even kijken naar het L-lysine topic  ;)
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op do 05 feb 2009, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door flin
#1169963
'k gooi er liever ook geen AB in,
maar als water-ogen  prut-ogen beginnen te worden,
en waterloo-plein-neus een licht-gelig-prut neusje wordt....

  dan ben 'k toch rap bij de DA hoor!
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1170482
ben vandaag met Yuki (hond) bij de dierenarts geweest en heb daar meteen even de toestand van Samos, en nu ook Nachi besproken. Voor Saam kan ik eventueel ab halen indien nodig. Met Nachi ga ik morgen naar de da als ie blijft zoals vandaag...... :(
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1174703
Samos blijft wisselend. Dat ze zich nog niet lekker voelt is wel duidelijk. De ene keer oogt ze wel weer aardig oké, om vervolgens weer haar beroerde snuitje uit de kast te halen  :-\
Af en toe eet ze wat, weinig en ook weinig enthousiasme...ze drinkt wel, idem als eten.

Als ik haar iets lekkers voorzet, dan krijgt ze braakneigingen....
Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is.. :(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door