Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door frenkie
#1168768
Ik heb wat kwartels voor de honden maar ze hebben het dus nog nooit gegeten. Op het moment krijgen ze nog haaskarkas, kipkarkas en kippenekken. Nu vraag ik mij af of ik zo´n kwartel nu al kan geven of zullen ze daar nog niet klaar voor zijn? Moet ik nog ergens op letten als ik het geef, bijvoorbeeld iets inknippen ofzo :D of kan ik het zo aan ze geven. Wieke is wel een beetje een schrokop en een vrij grote hond voor zo´n klein kwarteltje, moet ik bij haar dan nog ergens op letten of kan het geen kwaad als het na een paar keer kauwen hap slik weg is?
Door tessa
#1168825
Hap slik weg kan niet zoveel kwaad hoor.
Mijn shih tzu's zijn geen snelle boteters maar kwartels hebben ze zo op dus is heel erg zacht.
Door Too
#1168884
Kwartel is zelfs voor katten beginnershap..... zo zacht. Voor jouw honden zijn t snack happen, te groot om door te slikken maar heel goed te doen!
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1168955
kwartel is geen probleem. Bantu kreeg hier als pup van 12 weken al een kwarteltje die ze deskundig "vermoorde" :D
Door Red_Hunter
#1169059
Hier krijgen ze vanaf het begin kwartels en zelfs de grote reu kauwt er nog goed op.

Groetjes Trudie
Door Dark-Flame
#1169132
Flame krijgt vanavond haar eerste kwartel. Hoop dat ze hem lust, anders zijn ze voor Gentle.
Door Nynke
#1169152
[quote="Dark-Flame"]
Flame krijgt vanavond haar eerste kwartel. Hoop dat ze hem lust, anders zijn ze voor Gentle.
[/quote]

:'( :'( en ik dan  :'(                  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door