Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Henny V.
#1168709
Ik kreeg het advies om mijn honden die bach rescue te geven als ze show moeten lopen.
Ze vinden showlopen wel heel erg leuk, maar zijn op een of andere manier ook heel nerveus.
Maar als ik ze die bach rescue geef ruik je dat erg goed en ik denk dat die keurmeester niet gek is.
Is er niet iets anders te geven ?
Verders zijn ze in het dagenlijkse leven niet zo nerveus.
Ik lees hier verschillende dingen over rustcompositum enz.
Zou zoiets iets zijn ?
Door Henny V.
#1168745
Ze zijn ook niet overdreven onrustig.(vind ik)
Met ringtraining hebben ze het trouwens ook.
Maar volgens een paar foksters zijn ze toch wel nerveus.
Daarom wilde ik eens kijken of ze met die bach rescue of zo echt zo anders zijn op een show.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1168757
Ik had ook zo'n hectisch showertje en de Rescue deed bij haar niks. Haar gaf ik thuis al rustcompositum (1 capsule) en bij binnenkomst op de show nog 2 en dan ging het prima. Na een aantal shows ging het prima zonder, was duidelijk een kwestie van wennen.

Overigens gaat een keurmeester die 2 tot 4 druppels rescue niet ruiken hoor. Het enige wat je ruikt aan het flesje is de alcohol en dat vervliegt vrij snel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1168904
Raktom schreef: Waar kan ik die capsules krijgen ?
Ik heb even gegoogled maar kom alleen uit op de poedervorm.
Is er ook alleen in poedervorm, alleen stop ik dat poeder zelf in een capsule mede omdat het spul niet te knagen is.
Door Suzanne
#1182951
Angelique schreef: Ik had ook zo'n hectisch showertje en de Rescue deed bij haar niks. Haar gaf ik thuis al rustcompositum (1 capsule) en bij binnenkomst op de show nog 2 en dan ging het prima. Na een aantal shows ging het prima zonder, was duidelijk een kwestie van wennen.

Overigens gaat een keurmeester die 2 tot 4 druppels rescue niet ruiken hoor. Het enige wat je ruikt aan het flesje is de alcohol en dat vervliegt vrij snel.
Hoi, eigenlijk geheel offtopic, maar heb jij rustcompositum in capsule / pilvorm?????
Vertel??? ;-)
Ik geef Merlijn dit middel in poedervorm (Rust Compositum Extra eigenlijk) maar een tablet of capsule zou mij veel liever zijn. Kon dat nergens vinden ;-(

Suzanne
Door *Natasja*
#1183040
Suzanne schreef: Hoi, eigenlijk geheel offtopic, maar heb jij rustcompositum in capsule / pilvorm?????
Vertel??? ;-)
Ik geef Merlijn dit middel in poedervorm (Rust Compositum Extra eigenlijk) maar een tablet of capsule zou mij veel liever zijn. Kon dat nergens vinden ;-(

Suzanne
Angelique schreef: Is er ook alleen in poedervorm, alleen stop ik dat poeder zelf in een capsule mede omdat het spul niet te knagen is.
Door Suzanne
#1183179
*Natasja* schreef:
;D
ik las het later ja.... zal volgende keer eerst doorlezen.
Nieuwe vraag; kun je dan ergens "lege" capsules kopen die geschikt zijn voor honden? ;-)

(Ik voel aankomen dat het antwoord "ja" is en dus op voorhand de vervolgvraag "waar dan" maar gesteld....)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1183187
Suzanne schreef: ;D
ik las het later ja.... zal volgende keer eerst doorlezen.
Nieuwe vraag; kun je dan ergens "lege" capsules kopen die geschikt zijn voor honden? ;-)

(Ik voel aankomen dat het antwoord "ja" is en dus op voorhand de vervolgvraag "waar dan" maar gesteld....)

Suzanne
Probeer het eens bij de apotheek, lukt dat niet dan heb ik nog wel een adres voor je.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door