Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1163528
Hoe groot is een droogmachine? Is ie ook verplaatsbaar, makkelijk dan he? Nog even en ik krijg hier bijna een echtscheiding nl. Ik droog het vlees nu in de oven in de keuken, wat een stank. De afzuigkap staat wel de hele tijd te loeien, maar manlief is het nu zat geloof ik. Hier en daar in een topic zag ik het woord droogmachine voorbij komen. Ja en het bevalt verder goed om eigen snekkies te maken voor de hondjes. Hoe duur zijn ze ongeveer? Verbruiken ze veel stroom? Alvast bedankt voor de antwoorden, het zijn weer veel vragen helaas...
Door tiny
#1163538
Hier staat hij in de schuur. 's Nachts droog ik. Ideaal. Hij is rond ong. 30 cm doorsnede en ong 20 cm hoog.
Ik betaalde geloof ik rond de 60 euro.
Hij komt van Tineke, van de Nollebakkers hier op bp. ;)
Door Nynke
#1163593
Die van mij is ongeveer doorsnee van een elpee (weet je nog :P ::)) ik heb er 9 roosters bij en de hoogte totaal is dan 30-40 cm. Het gewicht is misschien net een kilo totaal. Ze zijn makkelijk verplaatsbaar dus :)

Ik heb een keer uitgereend hoeveel stroom dat ie gebruikt, maar ik geloof dat dat met een hele nacht drogen ongeveer 1 euro was, verwaarloosbaar dus ::)

en ik heb ook die van Tieneke :) :) :)
vagebond schreef: Hoe groot is een droogmachine? Is ie ook verplaatsbaar, makkelijk dan he? Nog even en ik krijg hier bijna een echtscheiding nl. Ik droog het vlees nu in de oven in de keuken, wat een stank. De afzuigkap staat wel de hele tijd te loeien, maar manlief is het nu zat geloof ik. Hier en daar in een topic zag ik het woord droogmachine voorbij komen. Ja en het bevalt verder goed om eigen snekkies te maken voor de hondjes. Hoe duur zijn ze ongeveer? Verbruiken ze veel stroom? Alvast bedankt voor de antwoorden, het zijn weer veel vragen helaas...
Gebruikersavatar
Door nova
#1164036
Mijn droogmachine heeft de maat van een flinke soeppan. En ik ben idd blij dat ik het in de garage kan doen, mijn zoon vweet de geuren ook niet echt te waarderen  ::) ::)
Door Nynke
#1164122
vagebond schreef: Wie is Tineke? Het wordt nu interessant. Heeft zij een site of zo?
Het is Tieneke en de website is http://www.droogmachine.eu 

Op haar onderschrift zie je de Nollebakkers  :D ::)
Door spickenstef
#1164332
met deze link kom je erchtstreeks bij de droogmachine uit : www.droogmachine.eu  . Ik heb hem begin deze weekbesteld en ik ben in blijde verwachting  :)
Door Tanna
#1165188
Misschien ga ik toch ook maar eens zo'n ding aanschaffen.  Mijn hond heeft weleens zo'n gedroogd snackje van Nynke gekregen toen we elkaar tegenkwamen en ze vond het heerlijk.
Door Too
#1165239
spickenstef schreef: met deze link kom je erchtstreeks bij de droogmachine uit : http://www.droogmachine.eu  . Ik heb hem begin deze weekbesteld en ik ben in blijde verwachting  :)

:fish2:
Door Nynke
#1165782
Tanna schreef: Misschien ga ik toch ook maar eens zo'n ding aanschaffen.  Mijn hond heeft weleens zo'n gedroogd snackje van Nynke gekregen toen we elkaar tegenkwamen en ze vond het heerlijk.
je mag hem ook weleens lenen hoor  :) :) :)  Hij staat nu bij Ellen  ::) ::) ::)
Door Beppie1
#1165787
Ik ben blij met de machine die Kira op "ik-weet-niet-meer-welke-site" gevonden en besteld heeft.
Als het goed gaat komt hij binnenkort, en kan mn oven weer gewoon voor ovenschotels gebruikt worden
Hij ruikt nu helemaal naar gedroogde rund en kippestukjes hahaha

Ook ik in een soort van blijde verwachting dus..... ;)
Door RupsenStorm
#1165790
ook hier de droger van Tienke. Hij bevalt heel goed. Hertenvlees vinden ze bv. rauw niet te kanen maar in de droger zijn ze er weer dol op.
Door dogsunlimited
#1166177
Nynke F schreef: Het is Tieneke en de website is http://www.droogmachine.eu 

Op haar onderschrift zie je de Nollebakkers  :D ::)
Nooit geweten dat Tieneke hier achter zat. ;)
Droogde altijd in de oven, maar ben dat inmiddels knap zat. Volgende week jarig en eindelijk deze droogmachine maar eens besteld. 
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door