Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door frenkie
#1166150
Ik ben nog een beginner wat Barf betreft en zat eens te denken welke groenten ik allemaal aan mijn honden kan geven. Geven jullie dan 1 soort groente per maaltijd of meerderen door elkaar. En ze moeten gepureerd worden, toch?
Door xolopodenco
#1166157
Ha beginner ;), scroll even naar beneden, ik krijg wat van al die groententopics.
Je kunt je antwoord makkelijk vinden. Als je "groente" intikt in de zoekfunctie kun je lekker de rest van de zondag lezen over groenten. ;D
Gewoon veel verschillende groenten pureren met uitzondering van een aantal soorten. Hou het evenwicht tussen groenten van boven en onder de grond in de gaten en varieer met de seizoenen mee. Geef geen groente waar weinig tot geen voedingsstoffen inzitten zoals sla.

succes ermee
bytheway, ik ben ook een beginner.
Laatst gewijzigd door xolopodenco op zo 01 feb 2009, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1166160
Je was me net voor Xolopodenco  :D ;)

Er is al heeeeeel veel geschreven over groentenmixen. Je kunt het woord groentenmix intypen bij de zoekfunctie en je krijgt bladzijden vol info  :) :) :)
Door frenkie
#1166263
Ja, ik was iets te snel met mijn nieuwe topic :D Had net al het een en ander gevonden ;)
Door Lizzy
#1167582
Kruimel schreef: Goedzo!

En wat een prachtige foto's in je onderschrift! Mooie hond  :smitten: :smitten:
Inderdaad! Een behoorlijk hoog :smitten: gehalte!
Door Nouchka
#1168085
Welke bedoelen jullie, want het zijn er 2 verschillende hé. :D
De eerste een cocker.  De tweede een Hovawart, gokje?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door