Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1165845
gentle is aan de sproeipoep, eigenlijk zo ineens.
heb hem okugest gegeven een halfje of maggie ook een hele?
Door tt-tjes
#1165847
Volgens mij kan het niet zo veel kwaad als je hem een hele geeft hoor. Ik heb altijd de kinderversie in huis (kindigest), is makkelijker na te kijken vwb dosering.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1165998
hij heeft nu okugest maar kan ik hem door zijn prakkie toch ook wel probiotica geven?
Gewoon 1tje per dag?
Het is nog steeds drap en hij heeft ook wat gespuugd.
Is niet ziek, hij kliert nog net zo hard!
Laatst gewijzigd door me and my boys op zo 01 feb 2009, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1166014
Ja, hoor, probiotica kun je heel goed combineren met de okugest.
Heeft hij misschien iets gegeten wat hij niet eerder heeft gehad, wat vetter of wat meer orgaanvlees?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1166027
ja, maar die had ie de dag ervoor op.
en hij ging gisterenavond pas aan de spuit..
het is net een stofzuiger buiten, moet je zo in de gaten houden en volgens mij gaat er weleens iets naar binnen wat helemaal de bedoeling niet is..
maar gelukkig oogt ie niet ziek!
Door tt-tjes
#1166064
Heb je anders geen groene leem in huis? Schijnt ook heel goed te helpen bij spuitpoep.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1166320
vanaalst schreef: denk eerder dat ie wat van de straat gevreten heeft :-\
Tja puppen >:(
Hier werd net lekker paardenpoep uitgekotst  :-X , ik heb niet gezien dat ze het op heeft gegeten, terwijl ik dat dus heel goed in de smiezen houd!

Gaat het al weer wat beter?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1166404
ja , het gaat weer beter!!!
Het is nog geen mooie barfdrolletje :D maar vanavond staat kip op het menu met nekken dus volgens mij moet het weer helemaal goed komen met smurf!!
Hij heeft ook gelukkig niet meer gespuugt
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door