Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1165277
Nova is hier de hond die de beste "barfmanieren" heeft, ze kauwt en knipt goed op haar karkassen of penslappen, gebruikt zelfs haar poten  . Van alle 3 mn honden is ze als  laatste klaar met haar maaltijd. Een nette eter en echt geen schrokker.
Daar staat tegenover dat het de grootste voedseldief is die ik in huis heb, en het liefst  werkt ze alles wat ze te pakken kan krijgen zo snel mogelijk naar binnen, in geval van "tijdnood" zelfs met verpakking en al. Twee uitersten die ik niet goed kan rijmen bij een hond.
Kan iemand mij dit  misschien verklaren, als er al wat te verklaren valt?
Door flin
#1165279
stelen is spannend,
krijgen is normaal?

'k weet niet hoor;
vroeguh had 'k 'n nond èn 'n kat, die samenwerkten;
katzel stal, (die was reuze handy) en als katzel klaar was, was't voor nond....
katzel ging gewoon in 'n pan staan, (eerst dexel verwijderen) netzolang die toch een keer van 't fornuis afkiepte,
en tsjah, dan was 't voor nond... nond stal niet... :)
Door Nouchka
#1165455
Doet Nouchka ook.  Die had eens bij een BBQ een kipfilet gepikt, wou hem rustig opeten, tot ik recht stond en foei riep. Met 2 schrokken was hij binnen.
Nog een goei voorbeeld ; weer Nouchka. Ik wou konijn proberen te geven.  's Morgens niet van willen eten en liep er van weg, dus weggenomen.  's Avonds ook weer niet van willen eten, maat bleef wel bij haar etensbak staan.  En toen ik het wou wegnemen, schrokte ze het snel naar binnen.
Verboden vrucht... zo is het allemaal begonnen hé... ;D ;D ;D
Door sandrra
#1165810
pike schreef: Inderdaad. Als ze weten dat iets niet mag schrokken ze het snel naar binnen want anders ben je het kwijt  ::)
Ja precies zo gaat dat hier ook  ::)
Door Marlou-Kamiel
#1169239
Sten, de windhond is hier degene die KEURIG eet, goed kauwen, pootjes erop, lekker knagen en vooral ervan genieten in heel veel tijd.Niks geen geschrok enz. MMAAAAAAAAAAAAAAAAAARRR........... zodra er iets te jatten valt is hij nr.1 Hij schuumt zodra ik op toilet zit of even deur uit ben het aanrecht af, bakjes mayonaise, roomboter die nog op aanrecht staat, gewoon jatten.. Het feit dat het voerbeloningszakje gewoon in de vensterbank voor het pakken ligt doet m dan weer niets, nog noooit aangekomen..

Meneer windhond komt vd vuilnisbelt in Spanje en het jatten zit m, naast het keurig eten en genieten, in het bloed. Hij is ook nogal behept met voernijd, bezitsagressie e.d. :-X Alles is voor Sten.. en het leven draait om hebben en krijgen (en pakken) is zijn motto, denk ik weleens..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door