Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1164645
maar wat is het heerlijk om te zien dat alles zo naar binnen gaat, alle karkassen worden keurig geknaagd, niks nie miepen met eten maar gewoon aanvallen!!!!
Vandaag een kwartelkarkas, de andere jongens moesten het weer niet en gentle ging er lekker mee liggen en binnen no time was de kwartel met koppie en al op!!
ik hoop dat het zo blijft!
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 30 jan 2009, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wicka
#1164648
Super! Ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe Wicka alles wegknaagt. Ik hou nog wel redelijk veel dingen vast omdat ze anders de boel heel inslikt, maar ik geniet als zij geniet van het eten!
Gebruikersavatar
Door kira
#1164701
Ik help het je ook hopen. Theemuts die altijd een mieperd was en heel langzaam is over gegaan is inmiddels een barfmonster. Ze scheurd, trekt, knaagt, gebruikt poten, voor en achter, staat vooraan en begint zelfs te stelen. Kleine beer, die niet beter zou weten weigerd nu konijn en viskop, haas blieft ze niet meer, fazant, hé getsie. Zou haar misschien even een half jaar br*k moeten gaan geven, dan weet ze het misschien wat beter te waarderen.
Door wolfy
#1164744
Wat fijn zeg! dat die kleine van jou alles waardeert !! ik ben juist zo bang dat mijn aanstaande pup zn neus op gaat halen als ik hem iets rauws ga geven whaha (ik heb overigens al een vishandel waar ik gratis de zalm koppen en karkassen weg mag halen ) moet ie het nu alleen nog wel lusten zodra ie groot genoeg is . Heb je ook foto's van jouw kleine barfende lekkerbekkie? ;)
Door Lizzy
#1164747
Ik heb hier drie grote vreet-schuren die maar 1 ding echt belangrijk vinden: FOOD!!!!!!!! En die kleine rups die 100% op barf is opgegroeid: is net zo'n vreetdoos als die andere twee, dus met een beetje mazzel blijft het zo ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#1164761
11 maanden oude Duc die alles lekker vond begint nu af en toe te miepen  >:(
eerst begon hij met de vis te laten staan,
vervolgens liet hij het haaskarkas liggen,
van de week zelfs zijn lamsvlees  >:(
en als hij het dan de volgende maaltijd weer voorgezet krijgt dan krijg ikeen blik vol ontzetting toegeworpen  ::)
maar honger doet eten bij Duc  :D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1164776
:-[ :-[
goh ben ik helemaal happy dat die smurf alles op eet......
nee hoor :D Ik weet het, vinnie is ook gelijk op barf(oke met wat kvv gegaan) maar is ook een grote z#@kerd met eten!
Maar zolang het duurt geniet ik er maar van!!!!!!
En ik hoop dat ie de kwartels lekker blijft vinden want ik heb er net 20 van pauline gekocht!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1164902
vanaalst schreef: En ik hoop dat ie de kwartels lekker blijft vinden want ik heb er net 20 van pauline gekocht!
Ik hoop ook dat ie ze lekker vindt meis!  :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door