Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1159199
Ik heb muizen gekocht. Helaas vond Vinnie kuiken helemaal niks en wou daar niet eens mee spelen. Is de kans nu heel klein dat hij wel muis wil? Moet ik nog iets speciaals doen om het aantrekkelijk te maken?
Ik wil er heel graag een stoere barf-kater van maken.  8)
Door flin
#1159498
mochten ze hier iets zo niet willen eten, hak 'k 't door een maaltijd, zodat 't er tòch ingaat, en ze aan de smaak kunnen wennen....
('k gooi liever niet iets weg)
doe dat hakken dan wel in licht bevroren toestand (anders wordt 't een zooitje... :P )

maar er zijn vast nog andere manieren te bedenken...;
  doen alsof de muis nog leeft
  beetje opensnijden, zodat 't 'lekkurdur' ruikt
  uhm, verders weet 'k even niet...
Door Henkje
#1159946
Hier lusten ze ook geen muizen, ze vonden ze eng. Misschien door de geur?
Wilde muizen worden wel graag gevangen en gegeten...
Door Krullebol
#1161012
Oew muizen! Die dingen stinken :O maar Ruben knaagt er graag 3 tegelijk en Dymphia lanceert ze graag. De rest vindt het ook niets. Komt hopelijk verandering in [best makkelijk als ze alles eten toch?]

Als je ze kwijt moet, kom ikje mini-Casimirtje wel knuffelen en muisjes overnemen ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1161015
sien houdt ook alleen van haar grijze nepmuis.
voor otje is muis (en dikke mannetjesrat) net zoiets als franse kaas. hoe harder de stink, hoe beter de smaak.
ot lust trouwens soms ook wel wat pens (ze heeft een keer smuldier pens/vlees compleet gegeten). ik denk dat ot misschien gewoon een vieze kat is (ze heeft ook altijd zwarte modderpoten tot in de oksels na het buitenspelen).
Door ibbi
#1161034
ik heb nog geen muis geprobeert - maar ik ben benieuwd wat Borre ervan gaat vinden!
Staat voor volgende maand op m'n bestellijstje  :)
Door verwonderd
#1161347
Hier geen muis voor Lolita.

Ze vangt ze wel, heeft ze in het verleden aangevreten, maar nee.

Toen maar muizen gehaald bij zoo-natuurlijk. Ze was me wel heeel dankbaar ja, ze heeft met muis gespeeld, muis had een bloedende kop er van gekregen. Maar muis opeten.

Ja dahaaag.
>:(
Door Rianne145
#1161587
Hier staat muis echt met stip op nr 1!!!!

Maar ja, ze zijn zo duur......
Gebruikersavatar
Door Sher
#1164318
[quote="Krullebol"]
Oew muizen! Die dingen stinken :O maar Ruben knaagt er graag 3 tegelijk en Dymphia lanceert ze graag. De rest vindt het ook niets. Komt hopelijk verandering in [best makkelijk als ze alles eten toch?]

Als je ze kwijt moet, kom ikje mini-Casimirtje wel knuffelen en muisjes overnemen ;)
[/quote]

Je mag komen knuffelen, maar Vinnie lust muis.  :groupwave2:
Vanavond heb ik het pas gewaagd. Eerst vond hij het helemaal niks, maar ik heb heel lang gedaan alsof de muis nog leefde. Toen kwam hij er achteraan. De muis een paar keer weggooien en opeens nam Vinnie het spel over. Hij oefende de muizensprong en sleepte de muis mee, gooide de muis omhoog. Dolle pret. Bij het slepen kreeg hij een wilde blik in zijn ogen. De muis ging een beetje open en Vinnie beet af en toe een beetje. Opeens at hij een voetje op. Uiteindelijk is de halve muis op gegaan.  8)
Volgende keer weer proberen.
Door Rianne145
#1164359
Zo ging het hier ook. Ieder nieuw heel dier wordt hier zo begroet.  :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door