Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1164033
Ik heb een zak diepvries vissen gekocht, niet schoongemaakt  :)
Op de zak staat : Sardinen. Het meest logische is dan dat ik sardientjes heb gekocht.
Maar ik heb altijd gemeend dat sardientjes klein zijn, beetje groter dan een flinke duim, en denk dan even aan sardientjes uit n blikje.
Maar mijn sardinen zijn groter, maatje kleine haring, en daar doen ze qua uiterlijk ook best aan denken.  En nu heb ik op de zak ook nog eens Sardine/pilchardus gelezen,  ???,  de bekende kleine lettertjes ???
Wat heb ik eigenlijk gekocht??
Ben ik al blij dat Nova een visje eet, weet ik nog niet wat ik geef  ::), zalmkoppen eet ze (nog) niet
.
Door pallas
#1164046
Zijn echt wel sardientjes hoor ;)

De meest van ons kennen alleen die kleintjes die men in de blikjes doen.
ik koop ze ook altijd in een zak , ze zijn iets kleiner dan haringen.
Gebruikersavatar
Door nova
#1164183
ok. :)ik heb dus toch sardientjes gekocht, ja, en Nova heeft vandaag de eerste keer een visje gegeten  zonder dat er heet water of zo aan te pas is gekomen.  :) :), ben helemaal happy weer
Door Yalinka
#1164221
Ik haal ze wel eens op de markt en die hebben toch ook wel een groter formaat als uit een blikje ;)Ze eten het hier wel maar ik moet ze wel in stukjes snijden.Maar ben toch blij dat ze het eten. :)
Gebruikersavatar
Door nova
#1164248
annielaumen schreef: Heb je die bij de Naanhof gekocht
Dat zijn inderdaad grote
Yep  ;D ;D ;D
Door Too
#1164309
pike schreef: De sardientjes uit blik zijn echt vééél kleiner  ;)
Moet ik ineens aan de poelier denken.... collega stopte met poelieren dus nieuwe klanten aan de kraam...ïs dat ook kip?  :D :D  Ze kenden alleen filet in de gemarineerde vorm   ;D ;D ;D

Hoop dat niemand zich beledigd voelt...  ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#1164348
Too schreef: Moet ik ineens aan de poelier denken.... collega stopte met poelieren dus nieuwe klanten aan de kraam...ïs dat ook kip?  :D :D  Ze kenden alleen filet in de gemarineerde vorm   ;D ;D ;D

Hoop dat niemand zich beledigd voelt...  ;)
;D da's  errug  ;D
Gebruikersavatar
Door nova
#1164398
Too schreef: Moet ik ineens aan de poelier denken.... collega stopte met poelieren dus nieuwe klanten aan de kraam...ïs dat ook kip?  :D :D  Ze kenden alleen filet in de gemarineerde vorm   ;D ;D ;D

Hoop dat niemand zich beledigd voelt...  ;)
Toevallig ::) weet ik dus wel dat kipfilet van de echte kippen komen  ;D ;D,
En toevallig ben ik ook nog nooit mee op sardientjesvangst geweest  ;D ;D
En ik kan niet knap en slim tegelijk zijn  he  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door