Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1164160
De enige manier om daar achter te komen is om het uit te proberen. Wat zou er in het ergste geval kunnen gebeuren?

Levenslang AB, volgens mij kan dat never nooit goed zijn en worden bacterën zeker wel resistent als je het zolang gebruikt :-\
#1164171
Ik zou ook af gaan bouwen en kijken hoe het gaat. Weer aan de ab kan altijd nog alhoewel ik dat ook geen goede oplossing vind.
Waarom geef je vlooienprefentie? Lijkt me ook niet goed bij deze huidklachten als het niet echt nodig is.
Laatst gewijzigd door Truus op do 29 jan 2009, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#1164231
Truus schreef: Ik zou ook af gaan bouwen en kijken hoe het gaat. Weer aan de ab kan altijd nog alhoewel ik dat ook geen goede oplossing vind.
Waarom geef je vlooienprefentie? Lijkt me ook niet goed bij deze huidklachten als het niet echt nodig is.
enorme ontsteking.
Daardoor voel ik ook me z onzeker maar die AB gaat me ook tegenstaan,wat is wijsheid? Ik weet het niet
Laatst gewijzigd door moniqueo op wo 29 jun 2011, 02:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#1164236
Tossi schreef: Tosca heeft een vlooienallergie en ik heb 2 katten in huis.
1 vlooienpikje en ze wordt gek van de jeuk, het is niet aan te zien als ze zoveel jeuk heeft.
Mijn katten krijgen het hele jaar vlooiendruppels en bij Tosca begin ik weer in maart.

Het is zo moeilijk om het goede te doen ze heeft er zo lelijk uitgezien en 1 klein pukkeltje kan uitgroeien
tot een enorme ontsteking.
Daardoor voel ik ook me zo onzeker maar die AB gaat me ook tegenstaan,wat is wijsheid? Ik weet het niet
O zo, ja, Timo wordt ook helemaal gek van 1 vlooienpikje inderdaad. Heftige jeuk en een rode huid. Erg is dat ;)
Tsja, mijn mening is dus afbouwen en eens kijken hoe het nu gaat . Kvv voeren kan natuurlijk ook bijdragen tot een betere huid.
Wie weet komen er nog meer reactie's.
Succes ! Lijkt me niet makkelijk voor je.
#1164376
Ik heb 3 langhaar katten (Maine Coons) en vroeger hadden we er wel liefst 10.
Nooit vlooien gehad, waarom niet, simpel omdat ze niet vrij buiten liepen/lopen.
Onze tuinen hebben we altijd volledig afgezet en alleen daar komen de katten en ze hebben geen vlooien.
Dat zou jij ook kunnen doen, want het hele jaar je katten insmeren met die anti-vlooientroep is behoorlijk ongezond voor je katten!

Geef je je hond knoflook, dat helpt hier prima, ze hebben hier geen vlooien  ;D
#1165661
als ik jou was zou ik nu een homeopatische dierenarts zoeken
vind je er dan één geloof dan in hem want met homeopathie kan het even zoeken zijn welk middeltje het beste past en je zult geduld moeten hebben maar geloof me je hond zal zich weldra beter voelen en dit allemaal zonder antibiotica want daardoor gaat de weerstand achteruit en da's uitstekend voor de demodex.
ik kan er van meespreken, je wordt er zelf radeloos en gek van maar met een goede begeleiding komen jullie er wel door.
geef niet op!!!!!!
#1165974
belgje schreef: als ik jou was zou ik nu een homeopatische dierenarts zoeken
vind je er dan één geloof dan in hem want met homeopathie kan het even zoeken zijn welk middeltje het beste past en je zult geduld moeten hebben maar geloof me je hond zal zich weldra beter voelen en dit allemaal zonder antibiotica want daardoor gaat de weerstand achteruit en da's uitstekend voor de demodex.
ik kan er van meespreken, je wordt er zelf radeloos en gek van maar met een goede begeleiding komen jullie er wel door.
geef niet op!!!!!!
ik zal inderdaad op zoek gaan naar een homeopathische da,bedankt voor het advies

gr.monique
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door