Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door stephany
#1164072
misschien een beetje rare/ stomme vraag, maar ik heb een vis gekregen en vraag me of hoe ik nou kan zien of deze rauw is of niet? Hij zit namelijk verpakt in plastic folie. Ik dacht dat de meeste vissen dan al bewerkt zijn als ze op deze manier verpakt zijn. Maar schubben zien er wel onverhit uit, kop heb k nog niet goed gekeken. Maar iemand tips hoe je kunt zien of een vis rauw is of niet?
Door stephany
#1164094
ja makreel denk ik, maar zie net dat de ogen er uit zijn. denk dat deze inderdaad gerookt of gestoomd is. Zouden jullie dan wel het 'vlees' van de vis geven? of gewoon in de kliko.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1164121
stephany schreef: ja makreel denk ik, maar zie net dat de ogen er uit zijn. denk dat deze inderdaad gerookt of gestoomd is. Zouden jullie dan wel het 'vlees' van de vis geven? of gewoon in de kliko.
zelf opeten?
Door Nynke
#1164124
dan zal het inderdaad gestoomd zijn of gerookt. Je hoeft het niet weg te gooien, zelf opeten  met een gesnipperd uitje op stokbrood of lekker, zonder graten, voeren aan de beessies :) :)
Door stephany
#1164129
oke, dan wordt het zonder graten voeren aan de beesies! denk dat ik de katten er zeker blij mee maak! ;D
Door Nynke
#1164131
stephany schreef: oke, dan wordt het zonder graten voeren aan de beesies! denk dat ik de katten er zeker blij mee maak! ;D
dat denk ik ook wel !!!!  let op dat je ALLE graten verwijderd he !!!!!!!!!!
Door stephany
#1164140
Nynke F schreef: dat denk ik ook wel !!!!  let op dat je ALLE graten verwijderd he !!!!!!!!!!
doe ik!!! dankje!
Door stephany
#1164795
Kruimel schreef: Ik zou wel ff proeven, vaak zijn die gerookte of gestoomde vissen ook behoorlijk gezouten  :P
oeps, niet gedaan. Maar het ging in elk geval met smaak naar binnen!!! ;D
Door Mevroi Kruim
#1167109
stephany schreef: oeps, niet gedaan. Maar het ging in elk geval met smaak naar binnen!!! ;D
Als ze daarna niet de regenton of de vijver gaat leegdrinken valt het met dat zout dus ook wel mee  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door