Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1161062
even neerzetten..
de mondhoeken van vinnie, die echt zo kaal en schraal zijn, er zitten nu zelfs wat korstjes op.
Is dat een gebrek aan iets?
kan ik er iets aan doen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1161184
eten allemaal hetzelfde, nu zat ik zelf te denken, hij loopt vaak met zo'n kunststof bal, zou het daar niet van zijn?
zal dat eens een week of wat niet doen, kijken of het uitmaakt.
t'is zonde hoor, je ziet het heel goed..
Door dineke-cavalier
#1164040
hoi hoi,

ik gebruik hier als de hondjes droge mondhoeken hebben wel eens labello lippen balsum of uierzalf.
hier komt het meestal doordat ze van de ''hangwangen'' hebben ( heb ik mij laten vertellen). maar de uierzalf of lipbalsum werkt prima.
gr. dineke
Door Borke
#1164049
vanaalst schreef: eten allemaal hetzelfde, nu zat ik zelf te denken, hij loopt vaak met zo'n kunststof bal, zou het daar niet van zijn?
zal dat eens een week of wat niet doen, kijken of het uitmaakt.
Bij katten kan huid irritatie ontstaan als ze eten van kunststof bakjes, dan is het advies om daar rvs of keramiek voor te gebruiken.
Ik zou me dus goed voor kunnen stellen dat het door die bal komt, dat is immers toch een ding wat vol met bacteriën zit en niet goed reinigbaar is...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1164052
id, van de week de bal minder gegeven en zijn mondhoeken ingesmeerd met uierzalf en het ziet er een stuk beter uit!!!
de kleine korstjes zijn al weg!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door