Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door madelonverschoor
#1163265
Raya had een opgezette neus en zoals ik al dacht, blijkt dat ze een ontstoken kies heeft. Ze heeft ab gekregen en als het niet over gaat zou haar kies getrokken moeten worden.
Maar ze is bijna 14 en een narcose zie ik eigenlijk niet zitten, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?!
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1163294
Hè bah......ik heb geen idee wat je kunt doen. Begrijp goed dat je een narcose niet ziet zitten. Ik wens je veel sterkte en veel beterschap voor Raya!!
Door Decibels
#1163296
madelonverschoor schreef: Raya had een opgezette neus en zoals ik al dacht, blijkt dat ze een ontstoken kies heeft. Ze heeft ab gekregen en als het niet over gaat zou haar kies getrokken moeten worden.
Maar ze is bijna 14 en een narcose zie ik eigenlijk niet zitten, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?!
een opgezette neus? Bij een ontstoken achterste kies zie je een bult onder het oog. Ik heb een paar keer gehad bij de honden dat er een stuk afgebroken was (fanatieke kluivers hier) Je kan ze langdurig (3 weken ofzo) op de AB (stomorgyl) zetten, maar het komt meestal toch weer terug. Kies eruit is de beste en veelal enige optie....maar kan me voorstellen dat je met een hond op die leeftijd dat eigenlijk niet wil.
Door Nynke
#1163302
He jakkes Madelon, wat moeiljk  :-X :-\ 

Ik zou niet weten wat de beste keuze is, maar hoe is Raya's hart ? Is ze gezond ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door