Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1162026
Met m'n eerste herby bestelling in het verschiet :D ben ik bezig om een menu te maken. Boomer krijgt nu af en toe wat barf dus luisterde het nog niet zo nauw. Nu het kvv langzaam aan het verdwijnen is uit de vriezer is het tijd voor een menu  :). Nu weet ik alleen niet waar ik vis onder moet laten vallen. Zalmkop lijkt me vleesbot maar sardientjes en panharing ?!? En een stukje zalmfilet is dat dan spier?!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1162054
MarijeEnBoomer schreef: Met m'n eerste herby bestelling in het verschiet :D ben ik bezig om een menu te maken. Boomer krijgt nu af en toe wat barf dus luisterde het nog niet zo nauw. Nu het kvv langzaam aan het verdwijnen is uit de vriezer is het tijd voor een menu  :). Nu weet ik alleen niet waar ik vis onder moet laten vallen. Zalmkop lijkt me vleesbot maar sardientjes en panharing ?!? En een stukje zalmfilet is dat dan spier?!
De "botjes" daarin zijn verwaarloosbaar, dus is het meest logische om ze onder spiervlees te verwerken. Filet is spiervlees.
Door stephany
#1162185
Angelique schreef: De "botjes" daarin zijn verwaarloosbaar, dus is het meest logische om ze onder spiervlees te verwerken. Filet is spiervlees.
Koppen ook??????
Gebruikersavatar
Door pike
#1162191
De koppen van sardientjes zijn ook hele zachte dingetjes, stelt niet veel voor. Kleine visjes gaan hier compleet als spiervlees in de bak.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door