Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lisa
#114755
Quinty eet nu goed. 's Avonds is hij de man en durft hij wel door het huis rond te lopen of te spelen, overdag is onder de bank of een kast nog favoriet. Maar ik vond het vanavond tijd om een start te maken met de Carnibest. Heb hem weleens bij een overblijfsel van Lotte gezet, maar dat moest ie niet. Net dus wat brokken gehad en toen wat CB gemengd met Gourmet, ong. 1 op 1 verhouding. Het is niet helemaal op (had buikje al wat gevuld natuurlijk, stom van mij had eerder moeten bedenken), maar hij heeft er wel de helft van op gegeten. Ik hoop dat het overschakelen minder tijd en trucjes gaat kosten dan met Lotte ;D.
Nu liet ik zijn brokken ook niet staan, want dan vond Lotte ze wel en vrat ze als een idioot op alsof ze een week niets te eten had gehad ::). Maar achteraf wel handig dat ik ze niet kan laten staan, hij zal namelijk ook moeten wennen aan zo'n 2 keer per dag eten krijgen. Ben benieuwd hoe snel hij alleen CB gaat eten ;).
Door Lisa
#116184
Supersnel dus :o Hij heeft vandaag Carnibest gewoon puur gehad, at het gewoon op! Ik stond er gewoon helemaal van te kijken. Had me al helemaal voorbereid op weer een tijd prutsen met omschakelen maar nee hoor. Wormbalans erdoor, maakt niet uit hij eet het op. Beetje vitamine c erdoor geen probleem, hij eet het op. Gisteren at hij ong. 1/4 blik, 3/4 CB en wat bleef er liggen? Het blikvoer. En dat voor een kat die zowat een jaar lang alleen maar brok kreeg. Merk nog wel (net zoals bij eerdere omschakeling van 2 andere katten) dat hij er ook snel vol van zit. Dus nu nog eventjes 3 x daags wat eten.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door