Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mmj
#1160061
ik voer mijn jack rullel nu carnibest omdat barf geen optie is meneer eet geen boten
en ook nog maar eens 100 gram per dag
maar is carnibest nu beter of haaks barf ik wil wel dat mijn hond het beste krijgt :dog:
Door Wicka
#1160068
Dat zal om het even zijn. Het is net waar je hond het beste op reageert. Ik zelf heb ook beide gevoerd en was meer weg van CB omdat dat er smakelijker uitziet. HB vond ik wat natter. maar goed ik zou als je hond het beide lust ook alletwee voeren voor de afwisseling.
Zo heb je ook meer variatie in diersoorten.
Door M.P
#1160179
het beste zeg je.. dat zal altijd de vraag blijven, dat is bij iedere hond anders....
wat betrefd H.B of CARNIBEST , HB bevat meer spiervlees , CARNIBEST bevat maar een 4 % spiervlees, staat er duidelijk op, dus mijn voorkeur is HB.

groetjes
Gebruikersavatar
Door koekje
#1160180
[quote="M.P"]
het beste zeg je.. dat zal altijd de vraag blijven, dat is bij iedere hond anders....
wat betrefd H.B of CARNIBEST , HB bevat meer spiervlees , CARNIBEST bevat maar een 4 % spiervlees, staat er duidelijk op, dus mijn voorkeur is HB.

groetjes
[/quote]

ik heb nog een rolletje in de vries liggen en daar vind ik niets op wat dat bevestigd.
Door M.P
#1160186
staat het woordje BEVAT er op, kijk maar eens te goei, dan is het 4%
je moet je maar eens te goei bevragen over de thermen van , met , bevat, geheel van,  enz..

groetjes
Door Truus
#1160228
[quote="koekje"]
dichtbij kan ik heel goed zien, eigenlijk zowat net als normale mensen. er staat nergens op de rol cb dat er 4% spiervlees inzit.
[/quote]
Had ook nog een rol in de vriezer en even gekeken, het staat er inderdaad niet op.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1160241
Dit vind ik bij bevat:

Bevat: Vers rundvlees, vers kippenvlees, verse fijngemalen groenten, rijst, koudgeperste zonnebloem- en lijnzaadolie, vitaminen en mineralen.
Door mmj
#1160365
Ik ga  morgen even bellen voor hb en vragen of ze van
alle soorten in de verpakking van 250 gram in voren hebben
zoja ga ik dinsdag van ieder een worstje halen en kijken war die graag lust.
Van carnibest eet die verschillend de ene worst eet die
de andere laat die staat en daar voer ik alleen maar natuur van de andere lust die niet
Door M.P
#1160444
zoveel spiervlees zit er niet in, geloof het maar.
lizzy, ik heb dat ander bericht eens bekeken en er staat dat bibi 30% spiervlees heeft, ze hebben mij verteld dat het maar 10 a 13% is.
voor die prijs kan dat niet.
en bevat is en blijft min 4%, dat is zo

groetjes
Door Laura2004
#1160447
[quote="M.P"]
zoveel spiervlees zit er niet in, geloof het maar.
lizzy, ik heb dat ander bericht eens bekeken en er staat dat bibi 30% spiervlees heeft, ze hebben mij verteld dat het maar 10 a 13% is.
voor die prijs kan dat niet.
en bevat is en blijft min 4%, dat is zo
groetjes
[/quote]
Hoe weet je dat dan?
Door Lizzy
#1160450
[quote="M.P"]
zoveel spiervlees zit er niet in, geloof het maar.
lizzy, ik heb dat ander bericht eens bekeken en er staat dat bibi 30% spiervlees heeft, ze hebben mij verteld dat het maar 10 a 13% is.
voor die prijs kan dat niet.
en bevat is en blijft min 4%, dat is zo

groetjes
[/quote]

Dus niemand weet het, maar jij weet het wel? Nou, zolang jij geen harde bewijzen hebt, nemen we jouw percentage ook voor lief, OK? (net als alle andere percentages - again, het is in die gemalen handel toch allemaal niet controleerbaar).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door