Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mmj
#1158900
kan ik de vlees mix als volledige voeding geven
jacky weigert groente te eten :-\
Door Too
#1158915
Dat hangt van de vleesmix af....... als t een complete voeding is wel
Door Boez
#1159451
Heb je al geprobeerd de groente te mengen met iets wat hij super lekker vindt? (Misschien een open deur, maar ik vraag het toch maar. :) )
Door Happy Tail
#1159629
groenten zijn niet perse nodig. Maar als je graag wil da tje hond dt eet zou je het eens kunnen proberen door het door de vleesmix te mengen en dan een heel klein beetje.
Hier heb ik Baya groenten leren waarderen door eerst met bliksardien erdoor aaan te bieden. Nu eet ze het zelfs helemaal vegetarisch als er maar een eitje doorzit
Door appart
#1160159
Chic eet ook niet graag groente.
Ik mix het altijd met wat pens of lever of anders misschien een heel klein beetje kvv.
Zo dat ze het wel lekker vind hier werkt het wel heel goed.
Door tiny
#1160212
Groentemix maak ik altijd in een grote hoeveelheid en vries het in. Er gaat veel fruit in waaronder ook meloen, banaan, peer enzv. Noten, scheuten, dille, peterselie, noem maar op. Afijn hier eten ze het dus zo op. Op zaterdaghebben ze hier een vega dag. Dan krijgen ze 1,5 a 2 ons van die mix tesamen met cottagecheese en/of een blikje vis. Succes gegarandeerd ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door