Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1157785
Ik heb voor Dezhno een beginnersmenu gemaakt. Hij is 4 jaar oud maar heeft, buiten zo nu en dan eens wat vers, altijd brok gehad. Aan mij dus de leuke taak om hem over te zetten op barf.  ;D Dus keurig beginnersbotten enzo gekocht. De eerste keer wilde hij niet eten. Nou ja, nieuwe omgeving, ander eten, ik heb me er niet druk om gemaakt. De tweede keer ging het al een stuk beter en de derde keer ging alles op.

Gisteren had ik voor hem kipkarkasjes met wat spiervlees, en voor de dames lamsribbetjes. Hele mooie zachte trouwens. Wat denk je? Meneer had geen zin in beginnersbot. Hij heeft de lamsribbetjes buitgemaakt en die heel netjes gekraakt en opgegeten.  :o 8) Zo mooi om te zien hoe hij er van genoot en ook hoe netjes hij ze opgegeten heeft.

Voor de meiden was hij dan nog wel zo lief om de kipkarkasjes te laten liggen. Die dat overigens helemaal niet erg vonden want die zijn beiden dol op kip.

Hij reageert goed op vers. Geen ongemakken gehad door verandering van eten, mooie barfdrolletjes en ik kan nu al merken dat zijn vacht zachter wordt. ;D ;D ;D
#1158375
annetenmick schreef: Slimme hond was ook mijn reactie.
En ja de vacht is wordt echt zachter he ? Hier merk ik het ook hoor. En de ontlasting zijn echt allemaal kleine drolletjes he ?
ja echt wel. De eerste drollen waren natuurlijk nog de br*kdrollen. Dat is toch echt heel wat meer dan nu.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door