Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door gonny
#115531
Ik zit met een dillemma misschien dat iemand me kan helpen, ik geef Boris carnibest en brokken op 1 dag, zn ontlasting is goed (eindelijk) maar nu kreeg ik te horen dat een hond niet op 1 dag 2 verschillende dingen te eten moet krijgen ivm verteren! wat is nu beter?? bv zoals ik het nu doen of 3 dgn brok 4 dgn cb???
(ik weet t alleen cb is t beste maar dat kan bruintje niet trekken) ???
Door Lizzy
#115538
Hoi Gonny, als je een paar uurtjes tussen de brokjes en het versvlees laat zitten, dan is er niks aan de hand hoor. Ik zou brokjes en versvlees niet in 1 maaltijd geven. Want, beide verteren inderdaad anders.
Door Ineke
#115551
Toen ik nog brokken voerde, gaf ik ze liever 's ochtends brokken en 's avonds vlees. Op die manier krijgen ze elke dag hetzelfde.

Mijn honden kregen juist problemen als ze een paar dagen brokken kregen en dan weer een paar dagen vlees. Het was blijkbaar steeds omschakelen voor de spijvertering, met slappe ontlasting als gevolg.
Door gonny
#115838
Dank jullie wel!!! Zoals je nu op de foto kan zien is Boris goed gegroeid, en zn ontlasting is goed dus ik had t kunnen weten dat ik goed bezig was!! toch???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door