Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door annetenmick
#1157796
Mick onze cane corso van 11mnd lust nauwelijks haas/konijn. Hij begraaft het of doet een poging daartoe en laat het soms dagen slingeren.
Ik ben die gaten in de tuin dus best beu. Wil het niet meer wekelijks  gaan geven, maar dan heb ik dus ook meteen 2 diersoorten minder.
Hij krijgt: kip, rund, paard, ander gevogelte, lam, zalm. Is dit ook genoeg ? Betekend dat ik nog voor 2 dagen iets anders moet verzinnen. Kip, parelhoen lust hij ontzettend graag. Daar mee opvullen ?
Door Huskymeisje
#1157814
nah, je zit zo op 6 diersoorten. Volgens mij raden ze minimaal 5 aan dus dan zou je wel goed zitten.

Hier willen ze ook niet alles eten hoor. Ik hoef niet met konijn en eend aan te komen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1157824
als ze hier echt iets niet lusten dan krijgen ze het niet meer...
hier aten ze gewoon dagen niet, en dat vindt ik niet nodig, per slot lust ik ook niet alles
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1157882
annetenmick schreef: Bedankt voor de reacties.

Pauline, je zegt zeker parelhoen. Is dit gezonder dan kip ?
Het is een extra afwisseling, dus ten opzichte van al aanwezige kip zeker een verbetering. 

Ik zou ook niet verder mutsen met de haas/konijn, je hebt variatie genoeg.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1157885
Angelique schreef: Het is een extra afwisseling, dus ten opzichte van al aanwezige kip zeker een verbetering. 
Juist, dat wilde ik zeggen!  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door