Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door verwonderd
#1156519
...ligt mij zeer aan het hart.

Hij heeft nu koorts, zijn nieren werken wel weer, hij wordt onder dwang gevoerd, is sterk afgevallen. DA denkt nu aan een echo (waarvoor ik weet dat niet).

Ik weet niets van katers met blaasontstekingen, heb natuurlijk hier wel het eea gelezen. Baasje is zeer verdrietig. Ik niet minder.

Wat denken jullie, hoe groot is de kans dat hij er bovenop komt?
Laatst gewijzigd door verwonderd op wo 21 jan 2009, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#1156541
Jakkes Lo, ik hoop dat t ventje er snel bovenop klautert.

Sterkte voor z'n baasje en jou!




Is dit de man die heel even bij jullie is geweest?
Door verwonderd
#1156623
nee, dit is het mannetje dat bij ons zou komen, toen Lo net hier was. Omdat Lo parasieten bleek te hebben die dus niet zo gemakkelijk welgte krijgen waren  :'( werd zijn komst uitgesteld. Totdat we besloten hem helemaal niet meer te laten komen, beslissing van fokker en mij. Heel verdrietig. Lo was nl weer net positief getest, maar ging later dus beter op rauw. Of Lo dus nu nog steeds wel of geen drager is, dat weten we niet voor 100% zeker. Wss wel, maar het zou net zo goed ook NIET zo kunnen zijn. Omdat een kitten plaatsen bij haar toentertijd daarom niet wijs was, bleef katertje dus bij de fokker...

En we hebben dus nog steeds contact met elkaar.
En dan nu dit ontzettende verdrietige bericht  :'( :'( :'(

Ben net terug van Zoo-natuurlijk en ik zie nu pas een sms: Lever en nieren lijken ok, blaas niet. Later krijg ik wat meer info.
Laatst gewijzigd door verwonderd op wo 21 jan 2009, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door brie
#1156708
Agossie dat is geen leuk bericht  :'(
is t katertje getest op PKD? Zou dat een oorzaak kunnen zijn?

weet je, en dit klinkt misschien heel cru, aan de ene kant ontzettend rot dat het katertje en de fokker dit overkomt, aan de andere kant moet het een pak van je hart zijn dat dit nu jou niet overkomt
Door verwonderd
#1156715
brie schreef: Agossie dat is geen leuk bericht  :'(
is t katertje getest op PKD? Zou dat een oorzaak kunnen zijn?

weet je, en dit klinkt misschien heel cru, aan de ene kant ontzettend rot dat het katertje en de fokker dit overkomt, aan de andere kant moet het een pak van je hart zijn dat dit nu jou niet overkomt
Geen flauw idee.

Ik ga vanavond weer even met haar bellen.

Weet je Brie, daar had ik niet eens aan gedacht.
Wat ik wel denk is jemig, het kan toch niet zo zijn!!!
Wat ik ook denk is jee, die Lo, wat is het toch een stevige dame en pff kan ik ooit aan een andere kat beginnen? Vast wel, wanneer ik niet meer ziek ben  ;) dat verband zie ik nu veel duidelijker  ;)
Door brie
#1156736
Lo schreef: Geen flauw idee.

Ik ga vanavond weer even met haar bellen.

Weet je Brie, daar had ik niet eens aan gedacht.
Wat ik wel denk is jemig, het kan toch niet zo zijn!!!
Wat ik ook denk is jee, die Lo, wat is het toch een stevige dame en pff kan ik ooit aan een andere kat beginnen? Vast wel, wanneer ik niet meer ziek ben  ;) dat verband zie ik nu veel duidelijker  ;)
Maar Lo boft ook maar met zulke baasjes die veel voor haar over hebben en het een en ander hebben uitgezocht waar heeeeel veel poezenbaasje niet eens aan denken..
En ach weet je, ik heb er wel een geintjes over gemaakt: "wanneer neem je nu nog een kat" etcetc
maar jullie zijn toch ook heel gek met Lo, wat is nu de meerwaarde van nog een kat (zegt diegene met 5 katten  ???)  (een heel lief volwassen gezond herplaatsertje dan? )
Door verwonderd
#1156901
brie schreef: Maar Lo boft ook maar met zulke baasjes die veel voor haar over hebben en het een en ander hebben uitgezocht waar heeeeel veel poezenbaasje niet eens aan denken..
En ach weet je, ik heb er wel een geintjes over gemaakt: "wanneer neem je nu nog een kat" etcetc
maar jullie zijn toch ook heel gek met Lo, wat is nu de meerwaarde van nog een kat (zegt diegene met 5 katten  ???)  (een heel lief volwassen gezond herplaatsertje dan? )
;D ;D ;D ;D

Brie, je bent me er 1  :-* :-* :-*

Als ik tegen die tijd, wanneer weet ik echt niet, op de been ben, dan wil ik je echt heel graag ontmoeten  :)
Door Too
#1156947
Ooo dit speelde dus 'voor mijn tijd', heb ook zieke Lo niet meegemaakt... er komen wel veel moeilijke situaties op je pad.
Wanneer jij er klaar voor bent komt er vast weer een leukerd voorbij, tot die tijd hebben jullie t hartstikke goed met z'n 3-en!!

Beterschap voor de kleine man!
Door brie
#1156954
Lo schreef: ;D ;D ;D ;D

Brie, je bent me er 1  :-* :-* :-*

Als ik tegen die tijd, wanneer weet ik echt niet, op de been ben, dan wil ik je echt heel graag ontmoeten  :)
Je maakt me verlegen  ::)
Wil jou ook graag een keer ontmoeten, maar dat heb ik al wel vaker gezegd, vind je een bijzonder mens  :-*

Maarre, "als ik weer op de been ben"? Heb ik wat gemist in een ander topic?
Door verwonderd
#1156970
brie schreef: Je maakt me verlegen  ::)
Wil jou ook graag een keer ontmoeten, maar dat heb ik al wel vaker gezegd, vind je een bijzonder mens  :-*

Maarre, "als ik weer op de been ben"? Heb ik wat gemist in een ander topic?
Nou ja op de been, nee je hebt niets gemist hoor maar ik ben niet zo flexibel van geest zullen we maar zeggen  ;)
Door verwonderd
#1156974
Too schreef: Ooo dit speelde dus 'voor mijn tijd', heb ook zieke Lo niet meegemaakt... er komen wel veel moeilijke situaties op je pad.
Wanneer jij er klaar voor bent komt er vast weer een leukerd voorbij, tot die tijd hebben jullie t hartstikke goed met z'n 3-en!!

Beterschap voor de kleine man!
grinnik, het wordt tijd dat het allemaal eens ophoudt vind ik. Ja, doordat Lo ziek was ben ik op barfplaats terecht gekomen  ::)
Ik zie het maar zo: de reden was niet leuk, integendeel, maar het positieve er aan is dat ze nu vers eet. Behalve dan die muis die ik heb gekocht bij Zoo-natuurlijk  >:(  ;D
Door verwonderd
#1156978
Update: katertje loopt weer rond met staart omhoog  :o :o :o
Eerst lag hij voor half dood, hij wordt nog onder dwang gevoerd, dat wel, maar het gaat op het moment beter. Ik heb net met zijn fokker gesproken, net als vanmiddag trouwens...

Nu ja, we hebben nl nogal wat contact gehad in de tijd van Lo, bijna dagelijks, jemig wat een tijd was dat...

En wij elke keer smachtend achter de pc kijkend naar de kittenfoto's van het katertje...dat dus uiteindelijk niet kwam...

Vandaar even mijn paniek, sorry dat ik het had gepost, want ik lees hier en daar toch echt veel naarderder dingen. En hij is niet eens mijn kat. Nou ja, een beetje toch wel, hoe raar dat ook klinkt.
Dank voor jullie lieve reacties, ik laat weten wanneer hij er weer helemaal bovenop is!!!

:-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door