Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door roksefloks
#1154449
Ik heb gisteren een mailtje naar de Jumbo gestuurd met de vraag of ze smuldier paard in hun assortiment op willen nemen.
Vandaag kreeg ik al antwoord:

we hebben het nagevraagd bij de leverancier. Product bestaat, maar is uitsluitend bedoeld voor de professionele markt (bv kennels).
We gaan kijken of het product haalbaarheid heeft binnen de supermarkten.


Dus........allemaal mailen naar de Jumbo dat je interesse hebt in smuldier paard compleet. ;)
Wie weet is het dan binnenkort verkrijgbaar.
Door claudiaB
#1154518
Zal ik doen, ik heb zeker interesse!

ps. ik heb een kennelregistratie, we kunnen ook met elkaar bestellen bij smuldier zelf.
Ik weet niet wat de minimale afname is.
Door Cindy de Wolf
#1154564
Iedereen kan bestellen bij smuldier zelf (Mulder diervoeding) alleen dan moet je minimaal 10 dozen afnemen. Ze hebben naast de paard versie namelijk ook lam/rijst, kip/rijst, rund/rijst en een glutenvrije versie die nog niet in de winkels liggen. De lam/rijst, kip/rijst en rund/rijst hebben een gemalen kipkarkas als calciumbron als experiment.
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#1154573
[quote="Cindy de Wolf"]
Iedereen kan bestellen bij smuldier zelf (Mulder diervoeding) alleen dan moet je minimaal 10 dozen afnemen. Ze hebben naast de paard versie namelijk ook lam/rijst, kip/rijst, rund/rijst en een glutenvrije versie die nog niet in de winkels liggen. De lam/rijst, kip/rijst en rund/rijst hebben een gemalen kipkarkas als calciumbron als experiment.
[/quote]

Da's mooi. Maar voor mij niet haalbaar. Tien dozen..... :o
Mijn meiden eten per dag maar 550 gram en ik heb maar een tafelmodelvriezertje. :-\
Door Cindy de Wolf
#1154605
[quote="roksefloks"]
Da's mooi. Maar voor mij niet haalbaar. Tien dozen..... :o
Mijn meiden eten per dag maar 550 gram en ik heb maar een tafelmodelvriezertje. :-\
[/quote]

Misschien een verzamelplaats?
Door Toetkonijn
#1154944
[quote="roksefloks"]
Da's mooi. Maar voor mij niet haalbaar. Tien dozen..... :o
Mijn meiden eten per dag maar 550 gram en ik heb maar een tafelmodelvriezertje. :-\
[/quote]

Weet je hoeveel kilo er in een doos zit?

Gr. Liesbeth
Door Koori
#1155016
[quote="Cindy de Wolf"]
Iedereen kan bestellen bij smuldier zelf (Mulder diervoeding) alleen dan moet je minimaal 10 dozen afnemen. Ze hebben naast de paard versie namelijk ook lam/rijst, kip/rijst, rund/rijst en een glutenvrije versie die nog niet in de winkels liggen. De lam/rijst, kip/rijst en rund/rijst hebben een gemalen kipkarkas als calciumbron als experiment.
[/quote]

Hoi,

Minimaal 10 dozen, mogen dus van verschillende samenstelling zijn begrijp ik. Als het er maar 10 zijn.
Maar, misschien een dom vraagje, maar hoeveel zit er in 1 doos, qua kg.

Gr Maria
Door annielaumen
#1155147
[quote="brunhober"]
voor de mensen in zuidlimburg, bij Merakal in Landgraaf
zijn alle nieuwe soorten smuldier te krijgen ;D ;)
[/quote]

Dat is inderdaad in de buurt
Weet je er ook de prijs van
Door Cindy de Wolf
#1155149
[quote="Toetkonijn"]
Weet je hoeveel kilo er in een doos zit?

Gr. Liesbeth
[/quote]

In de lam/kip/rund/paard/glutenrvij zit 10kg in 20*500g en de "ouderwetse"smuldier 12kg in 24*500g of 10*1kg  in worst vorm. Je mag idd afwisselen als het maar 10 dozen zijn.
Door Anthraciet
#1155215
Als iemand bij mij in de buurt (regio Arnhem) hier ook kan inkopen, zou ik graag een keer mee willen doen.

Zelf heb ik helaas (nog) geen kennelnaam en ik heb geen idee zit hoe het gaat met een bestelling? Moet dat afgehaald worden of wordt het bezorgd?
En hoe liggen de prijzen?
Door Cindy de Wolf
#1155254
[quote="Anthraciet"]
Als iemand bij mij in de buurt (regio Arnhem) hier ook kan inkopen, zou ik graag een keer mee willen doen.

Zelf heb ik helaas (nog) geen kennelnaam en ik heb geen idee zit hoe het gaat met een bestelling? Moet dat afgehaald worden of wordt het bezorgd?
En hoe liggen de prijzen?
[/quote]

Je hoeft geen kennelnaam te hebben. Als je maar 10 dozen afneemt. Prijzen liggen grofweg tussen de 15-25 euro per doos. Alleen de paard is duurder, zo rond de 30-35 ex btw. Het wordt aan huis bezorgd.
Door Anthraciet
#1155258
[quote="Cindy de Wolf"]
Je hoeft geen kennelnaam te hebben. Als je maar 10 dozen afneemt. Prijzen liggen grofweg tussen de 15-25 euro per doos. Alleen de paard is duurder, zo rond de 30-35 ex btw. Het wordt aan huis bezorgd.
[/quote]

En 1 doos is dan 24x400 gram? Of is dat per andere hoeveelheden verpakt?
Zal wel meer in een doos zitten toch? Anders zou het duurder zijn als in de winkel......
Door Cindy de Wolf
#1155297
[quote="Anthraciet"]
En 1 doos is dan 24x400 gram? Of is dat per andere hoeveelheden verpakt?
Zal wel meer in een doos zitten toch? Anders zou het duurder zijn als in de winkel......
[/quote]

Het is 24*500g. Deze ligt tussen de 14 en 16 euro de nieuwe soorten liggen rond de 22 euro voor 20*500 en paard ligt iets boven de 30 voor 20*500g.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door