Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door elin
#1154340
hallo wat is volgens "jullie" (de ervaren barfers)  ;) beter één keer per dagvoeren of twee keer.  of is dit voor iedere hond verschillend :-\. Ik heb een cattle dog die krijgt 600 gram per dag. groetjes elin
Door Lizzy
#1154405
Deze poll sluit lekker aan bij jouw vraag: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 138.0.html

Ik voer zelf 1 keer per dag. Ik heb ook 2 keer per dag gevoerd en dit bevalt me beter. Zo vind ik bijvoorbeeld dat mijn hond Pinkel veel minder vaak naar is en gal over moet geven.

Maar, ik durf niet te zeggen wat beter is... Er is geen wetenschappelijk bewijs dat 1 keer per dag (of 5 keer per week) beter is dan 2 keer per dag. Ik denk dat je het beste zelf kijkt waar jouw hond het het beste op doet. Het idee van 2 keer per dag voeren is overigens wel ontstaan door de brokken industrie. Ik denk dat het voeren van 1 maaltijd brokken per dag toch echt een absolute afrader is.
Door Cathelijn
#1154486
tieneke schreef: Hier krijgen ze 's ochtends een klein hapje(paar eennekken/kipkarkasjes) en 's avonds de grote maaltijd.
Bevalt ons prima.
zo doe ik het ook, waarschijnlijk iets minder in totale hoeveelheid, dat dan weer wel  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door