Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Koori
#1152977
mag het soms ook de enkelvoudige variant zijn?

Wij geven dus sinds 27 december kvv smuldier, maar daar ik tot nu toe moeilijk aan de
complete versie kan komen voor de hele week, dus 35 pakjes, is mijn vraag, hoeveel
moet je compleet geven, en hoeveel kun je eventueel geven van de enkelvoudige,
dus kip, vlees en/of pens.
Hopelijk gaat de bestelling bij Jumbo nu goed en is dit niet nodig, maar indien wel, 
de enkelvoudige varianten zijn meestal wel "goed" voorradig in de supermarkt, maar de
compleet is gauw uitverkocht en word slecht aangevuld, is ons idee.
Maar dan zou ik een klein voorraadje van de enkelvoudige als reserve op voorraad kunnen halen.
Of is dit geen goed idee?

alvast bedankt voor de reactie
gr Maria
Door Laura2004
#1153003
Ik zou dan ipv de enkelvoudige versie van Smuldier gewoon wat barfprodukten geven, kippennekjes (in het begin), eendennekjes, later kipkarkas, eendenkarkas, parelhoen, kwarteltjes, als je wil later wat lamsribben etc.
Door Koori
#1153328
[quote="Laura2004"]
Ik zou dan ipv de enkelvoudige versie van Smuldier gewoon wat barfprodukten geven, kippennekjes (in het begin), eendennekjes, later kipkarkas, eendenkarkas, parelhoen, kwarteltjes, als je wil later wat lamsribben etc.
[/quote]

Hoi,

Dank voor je reactie, maar zover zijn we nog niet  :-[,  ben al blij dat we nu kvv kunnen geven,
en dat mijn man er nu ook achter kan staan, nog niet van harte, maar dit is wel het begin na 4 jaar br*k.

gr Maria
Door Truus
#1153457
Voor een keer kan het best hoor, beter is natuurlijk de complete versie maar als je even niks anders hebt is het altijd nog beter dan brokken.
Goed van je om na 4 jaar brok over te gaan op vers en tsja....je man gaat er ook wel aan wennen hoor ;)....mannen ::) ;D
Door flin
#1153460
je zou kunnen overwegen, om dan de smuldier-kip te pakken (gemalen kip-karkas), dat te mengen met 'n deel smuldier-rund of pens, en daar nog 'n deel hart bij?
dan is't nog steeds niet kompleet, maar kom je voor even wel in de buurt....
misschien hebben ze ook Rodi in de shop? kun je nog wat wisselen.... :-\

je kunt je super vragen voor je de compleet te bestellen?
  effe de inkoop-manager aan z'n mouw trekken?
Door Koori
#1153475
[quote="flin"]
misschien hebben ze ook Rodi in de shop? kun je nog wat wisselen.... :-\

je kunt je super vragen voor je de compleet te bestellen?
  effe de inkoop-manager aan z'n mouw trekken?
[/quote]

Hoi,

De enkelvoudige is ook alleen bedoelt als reserve zeg maar, als ik niet aan mijn hoeveelheid
compleet kan komen. De 1e week dat we het gaven, zijn we 6 supermarkten langs geweest,
om de voorraad op te halen wat er was.  En wat betreft de supermarkt vragen, daar ben ik mee bezig,
bij C1000 is dat NIET gelukt, maar ik heb goede hoop dat de Jumbo vanaf dinsdag wel elke
week mijn bestelling heeft (duim duim) en anders moeten we nog op zoek naar een andere super.
Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties,  :)

gr Maria
Door K&D
#1153494
Als noodvoorraadje zou je het best kunnen geven, en dan aanvullen met een rauw eitje, vis (desnoods blik, sardine of zo) wat yoghurt en/of een groentemix.
Overigens hebben veel dierenwinkels tegenwoordig ook kvv in de vriezer.
Door shedy
#1153695
Die vraag had ik ook wanneer geef je de enkelvoudig.
Bij ons in Grave bij de Jumbo kan ik compleet gewoon bestellen.Ik zou zeggen vraag het gewoon.
Door Truus
#1154886
[quote="Peter79"]
Wat is er mis met mannen??????????????????? ??? ??? :-[ :-[
[/quote]
Uhhhhhh :-[..helemaal niks  :sofa:
Door Laura2004
#1154922
[quote="Peter79"]
Wat is er mis met mannen??????????????????? ??? ??? :-[ :-[
[/quote]
Dat ze soms nog erger kunnen zeuren dan vrouwen  :P ;)
Door Irinushka
#1155346
Ik bestel iedere week hier bij de C.1000 supermarkt 2 dozen Smuldier (in Leiden). 1 doos compleet (groen) en 1 doos vlees (blauw). Iedere week staan ze keurig voor me in de diepvries, achter in de C.1000, waar niemand komt. Heb dit geregeld met de baas van deze C.1000. Misschien ook een tip. Naast de Smuldier voer ik ook Herbie vlees aan de honden.

Groetjes Mieke.
Door Koori
#1155845
hoi,

Vandaag dus mijn portie op willen halen, was helaas nog niet helemaal goed geregeld daar.
Heb de winkel voorraad meegenomen, 2x12 pakkies, vlees compl en pens compl.  in overleg.
Heb nu de goede persoon aangesproken, en vanaf volgende week ....., oke we wachten af.
dus morgen nog ff elders een aanvulling zoeken.
en anders toch maar voor nood elke dag 1 enkelvoudige er doorheen mengen.

Gr Maria
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door