Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ut-sijske
#1096479
Kan er iemand mij vertellen of er kvv is die helemaal granen-glutenvrij is?
En zo ja, welke?

Nu voer ik BIBI, hoe kan ik zien in welke soort van BIBI er de minste granen zitten?

Alvast dank voor het antwoord

groetjes

ut-sijske
Door claudiaB
#1096637
In carnibest zit toch rijst? Is ook een graansoort waarvoor heel veel honden gevoelig zijn.

Er is hier op BP een lijst van kvv soorten, hier kan je veel informatie vinden.
Door Beppie1
#1096641
Smuldier is met een versie aan het komen/is er al(?) maar die is voor de grootverbruiker alleen nog verkrijgbaar(begreep ik) Dus niet echt granen, maar gluten vrij als ik het correct heb............

Ik heb het overzicht daarvan van Cindy (de) Wolf ontvangen.....
Door adne
#1131232
Ik las op dit forum dat Duck een nieuwe variant heeft zonder granen en gluten.

Duck dynamiek compleet
gluten en granen vrij.

Ken het zelf niet.
Door svdz
#1132454
Ik voer HaaksBarf en dat is graan en glutenvrij. Er zit alleen in: bot, spiervlees, orgaanvlees en groenten (in ongeveer de percentage die ze hier ook gebruiken bij het echte Barfen).
Het bevalt mij erg goed, terwijl andere kvv's (met granen) die ik probeerde, geen succes waren.

En ik weet dat de diabetes-versie van Carnibest ook granenvrij is.
Gebruikersavatar
Door Martine M
#1138720
Inderdaad Haaks Barf is helemaal granen vrij, ik geef dit ook omdat 1 van mijn honden niet tegen granen en ook nog enkele voedingsupplementen kan.
Door ut-sijske
#1142210
[quote="Martine M"]
Inderdaad Haaks Barf is helemaal granen vrij, ik geef dit ook omdat 1 van mijn honden niet tegen granen en ook nog enkele voedingsupplementen kan.

[/quote]

Allemaal hartelijk dank voor de antwoorden. Ik ga Haaks Barf maar eens proberen.

groetjes ut-sijske
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1152080
Smakelijk  ;)
Yuki eet ook Haaksbarf i.v.m. glutenallergie. Smuldier heeft nu inderdaad ook een glutenvrije variant, maar volgens mij zit daar nog wel rijst in....
Hoop dat je net zo tevreden bent met HB als wij  ;)
Door Helma
#1152827
[quote="~Joke~"]
Je kunt alle CB varianten zonder rijst bestellen.
[/quote]

Ohh???hoe doe je dat dan?
Rechtstreeks bij Carnibest??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door