Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1152044
Mijn honden BARFen fulltime. Echter, door de verkoop van mijn bedrijf heb ik een paar kilo's Duck over. Als rechtgeaarde Nederlander gooi ik dat natuurlijk niet weg; dat is zonde. Dus ik voer het op aan mijn honden. Nou wil ik één dag Duck, volgende dag vleesbot geven. Is dat wijs en moet ik dan ook nog orgaanvlees bij te geven zoals lever?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1152058
Hoeveel zijn "een paar kilo's"? ::)  Ligt er namelijk een beetje aan hoelang je dit ritme wil volhouden. Is het langer dan 14 dagen dan zou ik toch wat lever, hart, spiervlees e.d. erbij gaan geven.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1152069
Oké thx. Dat dacht ik zelf dus ook wel. Had alleen geen spiervlees gerekend. Maar dat ga ik er dan ook bijgeven. Vanavond hebben ze een plak Duck gehad (wat een zooi is dat zeg :() met groente. Morgen krijgen ze kalkoennek en dan overmorgen weer twee keer Duck. Ik heb in totaal 16 kilo dus ben wel een maand bezig. Wellicht is dan een keer hart en lever erbij ook een goed plan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1152075
Och, 16 kilo maar. Kun je dat niet wat langer spreiden dan een maand, dan heeft het ook niet zo'n impact op je menu.  (echt, ik had het gewoon gedoneerd aan een liefhebber ;D)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1152078
Angelique schreef: Och, 16 kilo maar. Kun je dat niet wat langer spreiden dan een maand, dan heeft het ook niet zo'n impact op je menu.  (echt, ik had het gewoon gedoneerd aan een liefhebber ;D)
Ja ik had het graag willen doneren maar ik ken geen liefhebbers en weggooien doe ik echt niet. Ik kan het inderdaad wel wat meer spreiden. Misschien nog wel beter.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door