Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1151685
Heeft iemand wel eens vlees voor de hond van Odin gevoerd?
Vers rund-en lamsvlees van biologische kwaliteit voor uw hond en kat. Bestaat uit reststukjes rund- en lamsvlees, plus organen (nier, lever en hart). Prijs 46 cent voor 200 gram, dus dan kom ik op 2,30 per kilo.
Ik ga volgende week eens een bakje bestellen om te proberen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1151754
Laura2004 schreef: Ik ben benieuwd Dorothea, ik vraag me vooral af of het grove stukken zijn, staat dat erbij? Ik vind het absoluut niet duur voor biologisch vlees.
Nee er staat niet bij of het grovere stukken zijn, ik ga het gewoon bestellen dan weten we het.
Ik heb vandaag net een bestelling gedaan bij de odinwinkel, maar misschien kan ik er nog wat aan toevoegen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1151819
koekje schreef: zit er pens in en is de hoeveelheid orgaan te achterhalen?
Volgens de beschrijving geen pens, ik denk wel dat de samenstelling wisselt omdat het reststukjes zijn.
Ik bestel volgende week 5 bakjes.
Gebruikersavatar
Door pike
#1153477
Lijkt me ook niet duur voor biologisch. Ik heb ontdekt dat hier in de stad ook twee afhaalpunten zijn. Ik wist helemaal niet dat dat bestond  :-[
Door Nynke
#1153807
Cindy de Wolf schreef: Dit hebben ze dan echt pas sinds pas. Ik heb 10 bakjes besteld. Donderdag ophalen. Ben heel benieuwd!
laat je het even weten ?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1153854
Cindy de Wolf schreef: Dit hebben ze dan echt pas sinds pas. Ik heb 10 bakjes besteld. Donderdag ophalen. Ben heel benieuwd!
Straks kunnen ze de vraag niet meer aan  ;D , ben benieuwd of het wat is.
Door Cindy de Wolf
#1153883
Nynke F schreef: laat je het even weten ?
Uiteraard.
*Dorothea* schreef: Straks kunnen ze de vraag niet meer aan  ;D , ben benieuwd of het wat is.
Zou best weleens kunnen ;D ;D ;D ;D
ik zat al te dubben of ik ze zal mailen om te vragen of ze ook het slachtafval kunnen leveren aangezien ze ook vleespakketten hebben :-\  Eerst dit maar even afwachten...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door