Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door appart
#1150027
Misschien een domme vraag maar hoe kan je zien dat je hond een verstoping hebt.
Chic probeert van af vanmidag te poepen volgens mij want ze gaat zitten en er gebeurt niet echt iets behalve wat heeeeeele dunne met een raar kleurtje.
Ze heeft nu gisteren kippennekjes gehad en vuile pens. en de dag daar voor kippenvleugels met een beetje rundergehakt.
en vandaag heeft ze wat vlees van de shapenkop gegeten en straks krijgt ze groente. (geen bot van de schapen kop hoor)

kan ze nu een verstopping hebben of maak ik me nu te snel zorgen.
Gr Bob
Door tiny
#1150030
Naah, bij wat ik lees, en wat ze te eten heeft gehad kan ik me niet voorstellen dat ze een verstopping heeft. Vlees word heel goed verteerd en dus blijft er gewoon weinig ontlasting over. Geef je wel wat bot erbij?
Door appart
#1150033
Geef haar nu die kippenvleugels en de kippen nekken verder nog geen harde botten.
omdat ze net begonnen is.
morgen krijgt ze het andere deel van de kop misschien dat ze daar wat van af kouwt.
de kippen botjes verteerde altijd heel goed en ook die van de zalm kop.
Mischien ook wel dat ik me te veel druk maak.
maar vond de diarree zo rare kleur hebben of komt dat door de pens of het lever
Door Stef@nie
#1150251
appart schreef: maar vond de diarree zo rare kleur hebben of komt dat door de pens of het lever
Ik las in je eerste bericht niet dat Chic lever had gegeten, maar lever kan wel een wat laxerend effect hebben. Dat zou misschien de dunne ontlasting met het rare kleurtje (lichte kleur?) kunnen verklaren.
Gebruikersavatar
Door kira
#1150257
De eerste keer dat ik hier lam gaf, was er één met gele ontlasting, eerst heel vaak zitten, niets, dus je denkt verstopt maar waarvan en toen zitten, pruttel en gele saté. Daarna nooit meer gehad. Dus misschien hier ook een nieuw ingrediënt toegevoegd? De lever? of het stukje Schapenvlees?
Door appart
#1150258
O ja echt.
Lever heeft ze wel gehad niet heel veel,
was het in porties aan het maken en toen heeft ze een stuk gehad.
Ik vond de kleur van de ontlasting een beetje lever kleurig ook kan dat.
Geen bloed kleur meer bordeauxrood of zo iets.
Laatst gewijzigd door appart op do 15 jan 2009, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door appart
#1150513
Nou heb me blijkbaar zorgen om niets gemaakt me vrouw had een goede ontlasting naar wat  groente s avonds.
Het zag er goed uit .

Sorry zal voortaan eerst wat langer wachten ;)
Door Juul
#1150721
Geeft toch niks, als je ongerust bent, gewoon posten, hoor! Ik was in het begin ook hardstikke ongerust, als er bij Falco maar een scheet dwars zat. Bij wijze van speken dan ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door