Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1149731
Ik wacht nu al een maand  :o op mijn bestelling! Omdat zij de enige KVV leveranciers (in Zuid-Holland) zijn van Paard en Geit e.d. kan ik nergens anders terecht en ben ik afhankelijk van ze.

Maar ik ben zoooooooooooooooooooooooooo.....klaar met ze!  >:(

Vanwege de gevogelte allergie van Babs is er maar winig KVV wat ik kan geven......dus nu eten ze al een maand bijna alleen rund..... :-[


Ik weet het.....barfen....maar dat is echt niks voor mij  :-\.


Sorry ik moest dit even kwijt...
Laatst gewijzigd door Boefies op vr 23 jan 2009, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Boefies
#1149754
Nou ik heb menig leverancier gebeld of die toevallig nog een voorraadje hebben liggen en niemand is echt te spreken over de service van hun.... :-\
Aangezien het al een algemeen probleem is ga ik ze niet bellen omdat ik mezelf er alleen mee heb (omdat ik dan lichtelijk geirriteerd raak)....het is al vanaf dag 1 zo en tot nu toe hebben ze hier nog niks aan verbetert.....
Ze weten dat ze de enige zijn met zo'n breed assortiment KVV dus iedereen is afhankelijk van hun, ze hebben geen concurrentie dus hoeven ze niet commercieel te zijn... :-\
Laatst gewijzigd door Boefies op do 15 jan 2009, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Red_Hunter
#1149757
Dat is dus ook de reden dat ik daar niet meer bestel. Bij mij ging het dan om barfproducten en die kan ik gelukkig ook ergens anders nu gemakkelijk krijgen, maar ik herkan dit zo.

Sterkte ermee.

Groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1149761
[quote="Jet en de 2 boefjes!"]
Nou ik heb menig leverancier gebeld of die toevallig nog een voorraadje hebben liggen en niemand is echt te spreken over de service van hun.... :-\
Aangezien het al een algemeen probleem is ga ik ze niet bellen omdat ik mezelf er alleen mee heb (omdat ik dan lichtelijk geirriteerd raak)....het is al vanaf dag 1 zo en tot nu toe hebben ze hier nog niks aan verbetert.....
Ze weten dat ze de enige zijn met zo'n breed assortiment KVV dus iedereen is afhankelijk van hun, ze hebben geen concurrentie dus hoeven ze niet commercieel te zijn... :-\
[/quote]

Maar goed, nu even de realiteit. Jij bent klaar met hun zeg je, wellicht zijn hun nu ook klaar met jou, zul je toch een andere oplossing moeten zoeken voor je kvv-probleem.

Verder ben ik van mening dat je behandeld wordt zoals je je laat behandelen. Als jij blijft piepen dat zelf samenstellen niks voor je is dan zul je altijd afhankelijk blijven van dit soort bedrijven die het zich ogenschijnlijk nogal makkelijk kunnen veroorloven een hoog "sch**t aan de klant" beleid te voeren.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1149763
Als je paard en geit nodig hebt en Shaweco levert je dat niet (en ik zou me in jouw geval afvragen of je het nog wel hebben wilt....) dan zul je toch moeten gaan barfen. Dat is de enige optie en het maakt je ook minder afhankelijk van anderen.
Door *Natasja*
#1149764
Gek, ik bestel ook regelmatig bij Shaweca en heb eigenlijk weinig te klagen. Moet ik wel zeggen dat ik meestal, als ik na een week nog niks gehoord heb, even de telefoon pak. 9 van de 10 keer wordt er dan meteen een afleverdatum afgesproken (paar dagen later) en die afspraak wordt altijd keurig nagekomen.
Door Shaweca
#1149805
Normaal reageer ik nooit op topics maar nu vond ik het wel noodzakelijk.
Als eerste betreuren wij de levertijd van een aantal diersoorten, waaronder voornamelijk Paard.
Wij zijn zoals iedereen weet in november 2007 begonnen met Haaksbarf en hebben toen het hele product aangepast en het assortiment diersoorten uitgebreid, gelukkig is dit bij iedereen goed in de smaak gevallen ook bij de honden.
Nu is het zo dat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers en dat is bij het paard nog wel eens een probleem, het komt ook niet uit nederland maar bij de franse grens, je rijdt er ook niet even heen als er iets mis is.
Wij hebben voor de haaksbarf natuurlijk bepaalde ingredienten nodig, waaronder bot, als wij dan de spullen hier uitpakken en op de bon staat bot maar het zijn longen zit ik al met een probleem daar kan ik niks mee, of je krijgt luchtpijp ipv strot, dit zijn allemaal dingen waar wij mee te maken hebben en probeerd dat maar eens op te lossen.
dan hebben we het volgende probleem gelukkig is die binnenkort opgelost want dan komt er een nieuwe vriezer bij , momenteel is onze vriescapaciteit te weinig voor het aantal orders wat er binnen komt.
En zelf de producten koud blazen gaat ook niet lukken
Eerder een nieuwe vriescel bestellen kon helaas niet want die dingen kosten nu eenmaal 15000 euro.
Ook werken wij met verkooppunten, wat helaas ook gebeurt bij een aantal verkooppunten die houden geen eigen voorraad, die bestellen wat ze als bestelling binnen hebben gekregen en verder niet, als wij dan een keer niet kunnen leveren zitten zij gelijk zonder.
Eigenlijk komt het hier op neer, we doen onze uitsterste best alles op te lossen, maar daar heb ik mijn leveranciers voor nodig en daar is geld voor nodig en dat laatste krijg je tegenwoordig niet meer zo makkelijk in tijden van crisis en recesie
ik hoop dat alles een beetje duidelijk wordt.
Voor wat betreft de communicatie, als mensen gewoon naar shaweca mailen of bellen dan kunnen ze gewoon uitleg krijgen over de situatie, daar schamen wij ons niet voor en we zijn gewoon heel open.
ik vind het dan ook zeer jammer het bovenstaande te lezen.
groetjes
Ragna
shaweca
haaksbarf
#1149815
maar als iem een bestelling doet en er is om wat voor reden dan ook, dat niet te leveren.
Kan dat dan ook niet medegedeeld worden..
Het is voor degene die besteld er waardeloos als je constant achter je bestelling moet..
het is te begrijpen als er soms iets niet leverbaar is, maar laat dat dan weten--dat het er niet is en dat het een poosje op zich kan laten wachten..... Daarbij vindt ik niet het probleem van de besteller dat je kamt met een tekort aan vriezers..
maar het is denkelijk wel verstandig als er een mail verkeer is...
Dan laat je de keus aan de besteller en los je het netjes op, nu krijg je dit soort dingen en dat is erg jammer voor beide partijen
Door Comet
#1149836
Even een vraagje:
Lezen jullie de site van Shaweca weleens.

Er staat duidelijk op de site dat paard op het moment niet leverbaar is.

Verder krijg ik altijd netjes antwoord als ik bel of mail over een bestelling.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door