Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1144610
N.a.v. een vraag van een pupeigenaar wil ik een lijst aanleggen van hondenscholen die een afwijkend vaccinatiebeleid hanteren. Dat wil zeggen; pups accepteren met een afgepast vaccinatieschema, wellicht honden op latere leeftijd zonder vaccinatieplicht accepteren etc.

Wie hondenscholen weet of zelf een hondenschool heeft en op de lijst wil, kan dat hier kenbaar maken.
Deze lijst komt dan ook op www.rauwevoedingvoorhonden.nl te staan.

Alvast hartelijk dank.
#1150394
de opvang zit inderdaad redelijk dichtbij het AC.. er is elke ochtend een bus (dog drop) bij het AC waar je je hond kunt brengen tussen 7.15 en 8.15 (geloof ik) daarna kun je ze bij de hondenschool op het terrein brengen (is daar even een stuk 'het veld' in)
#1153767
pike schreef: Waar ik train met Duc en Armagnac worden de titerbepalingen geaccepteerd en is para-influenza niet verplicht.
KCZY, Wormerveer
Dat is niet waar.
Ik heb dat laatst in de instructeursvergadering in de groep gegooid of daar iets over bekend was en in het reglement schijnt te staan dat honden gewoon gevaccineerd moeten zijn.
Ik ben er wel mee bezig om het voor elkaar te krijgen ;)
#1154200
Tamara* schreef: Dat is niet waar.
Ik heb dat laatst in de instructeursvergadering in de groep gegooid of daar iets over bekend was en in het reglement schijnt te staan dat honden gewoon gevaccineerd moeten zijn.
Ik ben er wel mee bezig om het voor elkaar te krijgen ;)
Hoi Tamara!
Mijn ervaring is anders. Toen ik er nu bijna een jaar geleden voor het eerst heen ging met Armagnac heb ik gemaild, en er naar gevraagd want er stond niets op hun website. Toen werd mij gezegd dat pi niet verplicht was en een titer ook goed. En dat het inderdaad slim zou zijn om daar iets over op de website te zetten. (tot nu toe niet gebeurd). En toen ik de eerste keer ging en mijn boekje meenam werd dat inderdaad zonder commentaar of bemerking geaccepteerd. ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door