Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1148882
Ik had haas spiervlees gekocht bij Herby dit keer was het zo gemalen vlees leek wel appelmoes in een donkere kleur.

Ik had verleden keer allemaal reepjes haas spiervlees.
Ik moest het nu met een lepel verdelen voor de honden en anders kon ik het zo uit elkaar trekken met mijn handen.


Zijn er meer die dit zo hebben gehad.
Door kojak
#1148897
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1148989
ik heb het vanmorgen voor het eerst gegeven en ze werden er  alledrie niet echt gelukkig van :-X :-X  maar straks krijgen ze het weer. Ik heb niets geroken, maar zal er zo eens met mijn neus boven hangen  ::) :P
Gebruikersavatar
Door pike
#1149164
Ik bestel het al een hele tijd niet meer. Wat ik indertijd had was fijn spul (maar geen "appelmoes"),  met veel van die vliezen ertussen. Stinken deed het niet en het werd ook graag gegeten maar ik heb liever wat grotere stukken vlees.  :)
Door stephany
#1149182
Wilde het binnenkort ook mee bestellen met mn volgende bestelling, maar misschien toch beter van niet. Kun je herby niet vragen of ze het in grote lappen vlees willen leveren??
Door Fausto
#1149354
Hier ook veel vliezen tussen een paar hazesnijsels. Ik ben er helemaal niet tevreden over.  >:(  Hetzelfde geldt voor een partijtje 'lamsvlees': ook van dat fijne gemalen spul. De honden eten het wel, da's niet het probleem. Maar het kan niet zo zijn dat je snijsels/snippers besteld die eigenlijk voor spiervlees moeten doorgaan helemaal vol zit met vliezen en ander minderwaardig afval. Bij mijn bestellingen in de eerste helft van vorig jaar was de kwaliteit van de wildproducten veel beter dan die van het laatste half jaar. Ervaren jullie dat ook zo?
Laatst gewijzigd door Fausto op wo 14 jan 2009, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#1149368
Kun je net zo goed een kvv prakje kopen ipv deze smurrie te voeren met weet ik wat ze er verder in hebben gegooid wat ook niet te controleren valt  ::)
Hier komt er sowiezo geen kleingesneden vlees op hun bord,alleen grote lappen.
Door tieneke
#1149370
*Marga* schreef: Ze eten het wel op,maar die lucht vreselijk ,ik hoop de volgende keer weer op stukjes vlees.
Haas/konijn ruikt toch al zo,misschien een bejaard exemplaar  ;D
Door Juul
#1149403
Hier ook zo. Kalkoenvlees is ook fijn gemalen. Falco vind het toch geweldig lekker ???.
Ik heb ook liever groter spul, maar voor de afwisseling bestel ik er toch wat van bij.
Door Malamoods
#1149565
Dat heb ik een tijdje geleden met kalkoenvlees gehad. Ik dacht dat ik lappen vlees zou krijgen, maar 't was helemaal tot moes gemalen (gehakt uit de supermarkt was grover)... Ik vind 't zowieso jammer dat als je vlees besteld het meeste spiervlees of bagger vet is, of niet in voorraad, of in kleine reepjes, of je krijgt iets heel anders... Ik wil heel graag lappenvlees. Mijn honden hebben niet voor jan joker tanden gekregen...  Het assortiment is groot, het wordt bezorgd en de prijzen zijn redelijk, maar als ik zelf auto kon rijden, ging ik toch echt elders mijn vlees halen... :-X

Rachel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door