Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wesley
#1144499
zag in de vriezers van de supermarkt rodi compleet(verschillende smaken )liggen.nu waren ze in de aanbieding. geeft iemand rodi?of is het niks? hoeveel plakken gebruiken jullie per dag?
Door hamada
#1144632
Hier lusten zowel de honden en de kat rodi lam/rijst. De varianten met pens en rund enzo vind ik er zelf niet zo smakelijk uitzien en mijn honden eten het ook minder goed. De keren dat ik het gaf vond ik ook de ontlasting daarna minder, een paar keer kregen ze echt diarree. Voordeel van Rodi vind ik wel (net als bij Duck) dat het in plakken is verpakt, dus de lam/rijst heb ik altijd wel op voorraad voor als ik ben vergeten de CB te ontdooien, plakken zijn sneller eetbaar.
Ik geef onze cavaliers per dag 200 gr. CB en vertaal dat naar 2 plakken Rodi (1 's ochtend, 1 's middags).
Door Nynke
#1144636
ik heb het weleens gegeven, Rodi kompleet, maar meer vanwege het makkelijke dan omdat ik er enige kwaliteit vrder in zie. Pure pens van Rodi koop ik weleens omdat het makkelijk mengt met groentemix  ::) :P
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1144649
tja, vindt het een beetje op karton lijken..
alleen dat rode spul heb ik ze in de vakantie weleens gegeven, maar ze vinden het niet zo..
Door Wesley
#1144662
ja precies zijn net  hamburgers vond het ook kaal der uit zien!maar het is inderdaad handig voor noodgevallen als je vergeten bent cb uit te halen!als ik het voortaan geef( in noodgevallen) zal ik het mengen met groente mix! maar dacht ik probeer het is..weten jullie nog een aanrader?heb beperkt ruimte in me vriezer.
Door Wesley
#1146850
[quote="Too"]
Als je de CB rol in een bak koud water legt ontdooit t vrij snel
[/quote]

Ja bedankt dat weet ik. Maar was ook opzoek naar wat afwisseling. Rodi is heel snel ontdooit sneller als cb.
Door Red_Hunter
#1147506
Ik geef 's morgens voornamelijk energique en af en toe krijgen ze er rodi bij. Ik heb een meut thuis die 1 smaak snel zat is en een plakje rodi erbij doet wonderen.
's avonds krjgen ze BARF dus dat is afwisseling genoeg ;)

Groetjes Trudie
Door Wesley
#1147523
[quote="Red_Hunter"]
Ik geef 's morgens voornamelijk energique en af en toe krijgen ze er rodi bij. Ik heb een meut thuis die 1 smaak snel zat is en een plakje rodi erbij doet wonderen.
's avonds krjgen ze BARF dus dat is afwisseling genoeg ;)

Groetjes Trudie

[/quote]  energique hoe is dat verpakt?per plakjes toch??en hoeveel plakken zitten der in?heb toevallig gisteren op website gekeken!en verkooppunt is dichtbij.. ik kan helaas nu niet echt barfen door vriezer problemen..heb heel weinig ruimte nu! geef je rodi worst?of rodi compleet? worst gebruik ik voor beloning!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1147553
die worst zou ik dus echt niet als een maaltijd geven....heeft trouwens ook niks met kvv te maken...
Het is verhit geweest ed en zodoende houdbaar buiten de vriezer/koelkast...
Door Wesley
#1147621
nee ik gebruik dat echt niet als maaltijd..staat der trouwens wel op volgensmij.. rodi compleet vind ik al weinig als ik het zo zie..daar doe ik al groentenmix doorheen! anders vind ik het zo weinig
Door macgirlie
#1153653
Sinds kort heeft de AH hier ook de compleetversie. De heren vinden het heerlijk maar die vinden alles lekker. Ik heb altijd een paar doosjes in de vriezer liggen voor het geval ik door de voorraad Bibi heen ben. Soms koop ik ook Duck bij de dierenwinkel maar dat vind ik er tegenwoordig echt als karton uitzien.
Van de Rodi krijgen ze 200 gram per dag (honden 15-17 kg)
Door claudiaB
#1153659
Ik geef ook regelmatig rodi, en ook hier word het met smaak gegeten. Ze krijgen 2 ons per dag en wegen ongeveer 6.5 kg.

@ macgirlie  wat een leuk onderschrift!
Gebruikersavatar
Door pike
#1154174
Voor dat Pike ging barfen heeft hij een paar weken Rodi pens compleet gehad. En dat vond hij geweldig lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door