Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door joia
#1147409
Hallo allemaal! dit is voor mij de eerste keer dat ik een bericht schrijf! Ik woon in Frankrijk, heb een 11-jarige stabij/wetterhoun en maak me grote zorgen.
Sinds 2 maanden is Joia aan het kokhalzen, een paar keer per dag. Ze eet goed, loopt goed, is lief als altijd. Ben hier bij dierenarts geweest , die meteen foto's heeft gemaakt. Er was een verdikking van de maagwand te zien. Dus ontsteking of erger...ze is nu aan CITAC 200 en hij wil dat ik terugkom voor een scopie en een bioptie. Ik ben eerst zelf op zoek gegaan en ben overgestapt op BARF. Ze is altijd al een bot- en kadaver vreter geweest, dus de overgang van brok is niet zo ingrijpend. IK geef haar ook rauwe lijnolie en wil ook klei in haar drinkwater gaan proberen. Het kokhalzen lijkt echter eerder erger te worden, ze geeft overigens niet over. Wie heeft ervaring op dit gebied en kan me ideeen geven of met iemand in contact brengen die me verder kan helpen? Hartelijk dank! Lydia
Door joia
#1147642
Joia geeft niet over, hooguit af en toe wat slijm. Ze komt overeind om te hoesten, twee of drie keer en dat eindigt dan in een kokhals. Sorry, niet echt een lekker praatje!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door