Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#1146775
Tessa en Rosco krijgen resp. 150 gr. en 250 a 300 gr barf per dag
Maar vuile pens is natuurlijk niet te versmaden. Wat denken jullie, kan ik daar 1x per week een lekkere flinke lap van geven of zal ik me houden aan de voorgeschreven grammen?
Vuile pens zet toch niet echt aan?
Graag advies want het is een heerlijk gezicht hoe ze lopen te scheuren aan die lap. ;D
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1146788
Ja natuurlijk kun je dat geven maar... je moet het wel berekenen in je totaalmenu. Als extraatje zou het wel wat teveel worden ;)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1146841
Met pens let ik niet echt op het gewicht,dat mag van mij en van hun best wel ongeveer op 300 gram a 350 gram uitkomen.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1146852
hier krijgen ze ook wel meer hoor. Tis maar net hoe groot de lappen zijn. En als je het over 50 gr. per hond hebt.........zou ik verwaarlozen ;)
Gebruikersavatar
Door kira
#1146972
Ik heb een menu van 7 dagen, en dag 8 is pens. Dat is dan of twee stukken, of één stuk met een strot. Een stuk pens is bij mij tussen de 900 en 1400 gram, ik snij zelf en loop dat niet zo goed af te wegen en te snijden. Bij mijn honden gaat het goed zo. Ze zijn dol op de pens, als ik een een lap doe, blijven ze zeuren om eten, na twee lappen zijn ze voldaan.
Door Huskymeisje
#1147602
ik doe nooit alleen pens want dan heb ik iig Qilaq aan de plakpoep. Ik doe er dus altijd wat botwerk bij. Maar ze krijgen altijd wel een lekkere lap hoor. Het botwerk is dan gewoon extra
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door