Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneli
#1145440
Dag,
Joep is nu een half jaar en voer hem nog 3x daags. Ik merk dat het te veel wordt want hij laat het wel eens staan om het een poos later wel te eten. Moet ik nu gewoon 1x voeren overslaan en b.v. een runderstrotje geven en de andere voedingen normaal geven?

Lianne
Door Hanny
#1145449
Een maaltijd overslaan is dus echt bedoeld,zoals het er staat, OVERSLAAN, dus niet door iets vervangen.
Afhankelijk van de hoeveelheid, die je hond eet, heel misschien de andere maaltijden iets meer geven, maar vaak is dat niet nodig.

Hanny
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1145469
wil je 1 of 2 keer per dag gaan voeren? Want als je 1 keer per dag gaat voeren kun je hier nu al wel mee beginnen af te bouwen
Door Anneli
#1145817
Dag,

Het lijkt mij beter om eerst naar 2x voeren te gaan want hij heeft tot nu toe 3x daags gegeten. Daarna kan ik altijd nog over op 1x per dag.

Lianne.
Door Happy Tail
#1145881
als hij de middagmaaltijd in principe niet echt meer opeet, dan zou ik deze schrappen, dus dezelfde hoeveelheid geven over 2 maaltijden. Of eens goed bekijken of je niet moet minderen omdat de meeste groei er nu uit is.

En niet eten dan weghalen na ongeveeer 10-15 minuten en weer aanbeiden als het weer opnieuw "etenstijd" is geworden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door