Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#1144250
Huette is plotseling heftig misselijk, ze heeft al haar eten eruit gegooid en kwijlen heftig. Ze ligt nu wel te slapen maar het kwijl loopt haar bek uit. Ze is aan het wisselen, kan ze zich daarvan zo beroerd voelen?
Door Lizzy
#1144350
Geen idee! Ling is daar nooit misselijk van geweest. Brutus ook niet. He gatsie! Heeft ze misschien een virusje opgelopen? Er schijnt wel een hoop te heersen. Wat heeft ze gegeten? Kun je er een Okugest in stoppen?
Door bas rouge
#1144436
Lizzy schreef: Geen idee! Ling is daar nooit misselijk van geweest. Brutus ook niet. He gatsie! Heeft ze misschien een virusje opgelopen? Er schijnt wel een hoop te heersen. Wat heeft ze gegeten? Kun je er een Okugest in stoppen?
Ze is weer helemaal in orde en heeft met veel plezier gelopen en gegeten vanochtend. Ze heeft nog uren liggen kwijlen. Ze had kipkarkas met runderhart gegeten, niets wat ze niet al eerder at. Vreemd hoor, ik heb me best ongerust gemaakt. Ze was plotseling heftig ellendig. Zielig is dat.
Door bas rouge
#1144438
vanaalst schreef: slapend kwijlen
raar, heeft ze niet wat van de grond gevreten..
Ja, heel gek. Het kwijl stroomde er bijna uit. Misschien heeft ze idd. wat vreemds gegeten, dat heb ik dan niet opgemerkt. Het avondrondje loopt zij aangelijnd en er is me niks opgevallen.
Door conleeuw
#1144449
weet je waar ik het van ken, afgelopen najaar heeft een van mijn uitlaat honden een paddestoel in haar bek genomen, daar moest ze ook gruwelijk van kwijlen en kotsen en ze bleef kwijlen, ik ken het helemaal niet van wisselen, dus mijn eerste gevoel zegt dat ze toch op een of ander manier iets naar binnen heeft gewerkt wat niet goed zat, en dat heb ze er uitgespuugd met haar eten, en daarmee was na een beetje doorkwijlen de kous af...gelukkig gaat het nu weer goed. Het is soms erg moeiljik met jonge grut om te achterhalen wat ze nu allemaal in hun bekkie hebben gehad, hopen maar dat het bij deze ene incident blijft ;) :-*
Door bas rouge
#1144476
conleeuw schreef: Het is soms erg moeiljik met jonge grut om te achterhalen wat ze nu allemaal in hun bekkie hebben gehad
Nou, dat kun je wel zeggen. Ze stopt alles in haar bek als ze de kans krijgt. Ik ben idd. blij dat ze door haar heftige gekots en gekwijl de ellende is kwijtgeraakt.
Door Lizzy
#1144492
Gelukkig voelt ze zich weer beter! Kreeg ze het direct na het eten? Bij Brutus is er wel eens een grotere brok hart in zijn strot blijven steken en daar werd hij ook nogal acuut beroerd van. Kan het zoiets geweest zijn?
Door bas rouge
#1144512
Lizzy schreef: Gelukkig voelt ze zich weer beter! Kreeg ze het direct na het eten? Bij Brutus is er wel eens een grotere brok hart in zijn strot blijven steken en daar werd hij ook nogal acuut beroerd van. Kan het zoiets geweest zijn?
Ze kreeg het uren na het eten. Ik heb wel gedacht dat er iets niet goed zat en heb bekkie en keel bevoeld en bekeken, ze gaf wat pijn aan toen ik achterin haar onderkaak voelde/drukte, vandaar dat ik dacht dat het misschien met wisselen te maken had.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door