Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hertog
#1134574
Hertog (oud duitse herder) is nu een half jaar. Zijn tanden zijn gewisseld. In de vriezer liggen zalmkoppen op hem te wachten. Hij heeft wel eerder zalm gegeten maar voor de koppen vond ik hem nog te klein. Wanneer zou ik deze kunnen geven?
Door Lizzy
#1134578
Ik weet niet wat je hond al geweldig is, qua vleesbotten? Linga at al zalmkoppen toen ze een pup van 9 weken was. En dat ging prima.
Door JoseW
#1134782
Hier zijn zalmkoppen de favoriet van Iva onze ODH. Ik ben ermee begonnen toen ze 10 weken was, heb 1 kop doormidden gedaan, anders was het erg veel. Ze vindt het heerlijk. Nu is ze volop aan het wisselen, en nog steeds geen probleem hoor. Gewoon even proberen dus,
Groeten José
Door Huskymeisje
#1135906
Ik heb ook vrij snel zalmkop gegeven nadat ik met barf begonnen ben. De honden waren toen een maand of 5 denk ik. Ging heel goed.
Door Hertog
#1139580
Morgen gaat het gebeuren. Ik vind het spannend hoor.
Zo te lezen kan het best maar als ik die kop mij zo aan zie kijken in de koeldoos .............. oef.
Berit
Door Mevroi Kruim
#1140863
Hertog schreef: Morgen gaat het gebeuren. Ik vind het spannend hoor.
Zo te lezen kan het best maar als ik die kop mij zo aan zie kijken in de koeldoos .............. oef.
Berit

;D ;D ;D ;D ze kijken toch een partij zuur  ;D ;D ;D

Gaat vast helemaal goed!
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1140916
Gister heeft mijn manneke voor de allereerste keer een zalmkop gekregen.
Het ging er prima in, hij vond het lekker en hij had er geen enkele moeite mee. :) :)
Geniet even met hem mee!
Afbeelding
Door Hertog
#1141843
Hij zit erin hoor de zalmkop. Hij had er flink werk aan. Ruim genoten dus. Het hele gezin heeft meegenoten want ik had de kop gewoon in de woonkamer gegeven. De lucht bleef nog een mooi poosje hangen. Vandaag zijn kleed maar gewassen. Aldoende leert men. Vandaag de pens lekker in de tuin opgegeten. Maakt hem allemaal niet uit, ons wel. Nu doorgroeien naar een "kip met veertje", en de buurman waarschuwen om vanaf die dag de kipjes binnen te houden.
Wat een leuke foto van Kruimel. Ga ik ook nog leren...........foto's meesturen.
Berit
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door