Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door appart
#1140546
Hier weer een vraag.
Begin het helemaal leuk te vinden naar 2 dagen lezen.

Met wat voor soort botten en spiervlees en organen  kan ik Chic laten beginen met eten.
Ik weet dat kippennekken een goed begin is maar wat kan ik er nog meer bij doen want alleen kippenneken is ook niet goed.
Ze heeft verder nog nooit gebarft wel kvv.

Maar ik kijk nu op 3 site's gelukkig dier en herby en omni voer. (omni voer  lijkt me wat goedkoper en de bezorgkosten zijn heel laag)
Maar minder keus als bij herby.

Maar nu heb ik bedacht dat ik Chic 1x per dag wil gaan voeren.
Nou heb ik van Robian een antwoord gekregen op een topic waar ik me wel erg in kan vinden denk ik kwa percentage 45% goed bevleesd bot, 15% orgaan, 20% spiervlees, 20% diversen. (maar weet niet wat onder divers valt)
Nu wil ik dus gaan bestellen.
Maar weet eigenlijk niet wat en bij wie.
Zijn hier mensen die daar een idee bij hebben.
Ik woon in Zwolle en heb geen vervoer.

Zou misschien iemand anders een menu voor de eerste 2 tot 3 weken willen samen stellen zo dat ik weet waar ze mee kan beginnen zonder problemen.
En dat ik dan met behulp van hier steeds verder uit bouw.

Nou bedankt voor jullie hulp al vast.

Gr Bob
#1140642
Hoi Bob,
Leuk dat je wilt gaan beginnen en iedereen hier wil je helpen maar... je moet zelf een menuutje maken. Immers, BARF is een manier van zelf samenstellen en dus moet je het zelf doen. Je moet toch eens die stap nemen. Kijk wat je kunt krijgen en maak op basis daarvan jouw menu. Dat kun je dan hier neerzetten en daar gaan wij dan op schieten, zeg maar :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door