Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1139829
Voor iedereen die de topics 'Help' en 'reactie op Help' gevolgd hebben...het pupje is naar de regenboog.....(op weg naar de da overleden... >:()
Misschien is ie daar een stuk gelukkiger  :(
Door Decibels
#1139913
triest......

Vond het trouwens sowieso een raar  en onsamenhangend verhaal...

die pup was al ziek weggegaan dus...want al 3 ab kuren...en al 3 weken koorts.
Ze is pas 11 weken. Haar moeder wilt ook niks meer van haar weten. Het is namelijk een pup van onze eigen hond.
en in een andere topic zegt ze:
Vandaag is de pup terug gegaan naar de fokster,
Raar verhaal...maar het pupje is beter af zo...hoe triest het ook is.
Door ~Joke~
#1140098
Het diertje heeft de laatste dagen dus gewoon liggen kreperen zonder dat er verder stappen zijn ondernomen  :'( :'( :'( en dat terwijl in dit land dag en nacht da's bereikbaar zijn
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op di 06 jan 2009, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
#1140164
Had het gemist en heb even de beide topics door zitten lezen.
Ik heb hier geen woorden voor, behalve dat het pupje nu eindelijk de rust heeft dat het al veel eerder (maar dan op een andere manier) verdiend had.

Ik word hier een beetje onpasselijk van,......................... :-X

Je hebt mensen en bulldozers!!!!! :rant:
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1140401
weet je..
ik zei t tegen ellen ook al..
ik geloof er geen sikkepit van..
t is mij een te sterk verhaal.. (en ik hoop ook dat t gelogen is)..
er was hier eerder een "dame" met sterke schokkende verhalen..
het een nog verdrietiger dan t andere..
ik kan me niet voorstellen dat een da een pupje dat zo jong is.. met een zoveelste ab kuur naar huis stuurt..
dat een eigenaar wel zo dom is om niet op zondagmiddag naar de da te willen.. geloof ik wel..
helaas zijn er wel meer van dat soort lompe b*eren.. (vergeef me mijn woordkeus)..
maar ik word er erg boos om..
OOK als t een uit de duim gezogen story is..
wat moeten wij er mee??
nou zijn er een boel mensen verdrietig.. om een hondje wat óf niet bestaan heeft.. óf gewoon willens en wetens is omgebracht.. want zo zie ik t wel..


bah..
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1140405
Vreselijk zo iets.......
Dit lezen we nu, maar zo zijn er heel wat ( oostblok) puppy`s, die worden geboren om enkel en alleen maar een gruwelijke dood te moeten sterven er is verders niets voor die stakkers.............. :'( :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door