Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Chilover
#1138729
Hallo iedereen
Ben hier nieuw en is ook allemaal nieuw voor mij
Ik zit met een probleempje
Heb een chihuahua teefje van 18 maand en ze is zwanger
Ze is nu half weg maar wilt bijna niets meer eten ,toch geen hondenvoer als het maar van onze tafel komt gaat het niet vlug genoeg naar binnen...Daarvoor geen probleem gehad ze heeft wel nooit geen brokjes willen eten, altijd duck da diepvries voer...En nu wilt ze niks meer van da ...ook al ander geprobeeerd maar niks lust ze
Wil haar dus gewoon menselijk eten gaan geven maar WAT....
Ze zou toch alle voedingsstoffen moeten binnen krijgen zodat er gezonde pupjes geboren kunnen worden...
Maar weet begot niet wat en hoe
Kan mij iemand helpen PLEAS
Groetjes Monique
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1138731
Ik zou eens een ander KVV proberen, en dan misschien even wat heet water er over heen ::)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1138751
zo ze is er vroeg bij..
id andere kvv proberen, er zijn zoveel merken daarvan, probeer eens carnibest,bibi..
Door Lizzy
#1138799
Ik raad je af haar mensenvoer te geven. Mensenvoer is voor mensen. Honden hebben hondenvoer nodig. Je kunt zelf gaan samenstellen volgens de BARF methode, maar dan zul je je toch eerst in moeten lezen in de materie. Je kunt inderdaad ook een ander merk KVV proberen, misschien dat ze dat wel lust. Meer informatie over zelf samenstellen en zwangere honden: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 164.0.html. Ik weet niet of je hondje al gewend is aan het eten van vleesbotjes? Ik denk dat het verstandig is om haar platgeslagen kippennekjes te geven.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1139086
Chilover schreef: Wat bedoel je met KVV
Kompleet Vers Voer zoals Duck, Carnibest, Bibi, Energique, enz
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door