Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Muisje
#1138675
Ik wou toch even een reactie geven op help.

Om het verhaal even duidelijk te maken.

De pup is van een vriendin ze vroeg me of ik kon helpen, ik heb met de informatie die ik had (Dus niet veel) hier wat geplaatst.
Miss niet slim omdat ik hier toch al niet goed lig.
(of het nu mijn schuld is of dat er hier soms ook niet erg normaal gereageerd wordt EN JA IK HEB EEN KORT LONTJE)

De pup is dus NIET van mij en ja we waren met 2 personen wat idd niet erg slim is maar oke dat even achter wegen gelaten.
De pup is dus 11 weken, heeft een longontsteking gehad en had al 3 weken koorts. Voor nu waren de symptomen witte slijmvliezen,
niet willen eten (brok dan) en weinig drinken, koorts dus en een dikke buik. Het beestje heeft 3x een antibiotica kuur gehad en dat heeft dus
niet geholpen.

Zo als ik al zei IK BESLIS NIET OF IEMAND NAAR DE DA MOET OF NIET. Het is hun pup het is hun beslissing hoe moeilijk en pijnlijk het ook is.
Vandaag is de pup terug gegaan naar de fokster, die heeft haar dwang voeding geven en verzorgt haar voor vannacht. Morgen avond gaan ze naar de DA en dan wordt er een bloed onderzoek gedaan of kijken ze of het uberhaubt nog wel red.

Met mijn eigen hond had ik al lang bij de DA gezeten maar ik kan niet over iemand anders leven/hond gaan beslissen en tsjah at jullie dat wel vinden is prima
maar leg mij niet jullie mening op.

Heb het hier tijden lang naar mijn zin gehad ondanks dat ik niet zo heel veel gelezen/geschreven of gereageerd heb, maar voor nu leg ik me hier bij neer en hoef ik hier geen reactie op te hebben.


Ik heb aan sommige meningen/adviezen wel wat gehad maar zo ver als ze me verteld hebben en al onderzocht hebben zaten jullie er deze keer allemaal naast.
Laatst gewijzigd door Muisje op zo 04 jan 2009, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Do
#1138691
waar zat iedereen  naast?

over dat de pup zo snel mogelijk naar de DA moet?
over dat het niet te ruiken is dat jullie met zijn 2 zijn ?
over dat het heeeeeel raar is dat een pup 3 antibiotica heeft gehad op de lijftijd van 11 weken en dat de da nog geen fastenelijk onderzoek gedaan heeft?
over dat je eerst zegt dat de hond van jou is en dan weer niet?
over dat je tips wilt maar dat je eigelijk niks kan omdat de hond niet van jou is?
over ........................................................................

het gaat om de manier hoe je dingen zegt en dingen wil horen, geef niet de schuld aan het forum maar kijk zelf goed na de help topic die je gestard bent en ik hoooooop voor je dat je ziet waar het fout is gegaan met de comunicatie


ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid met de pup

en ik vind morgenavond schandalig lang duren voor een pup in deze conditie
Door Muisje
#1138693
aar zat iedereen  naast?

over dat de pup zo snel mogelijk naar de DA moet?
Nee de pup moet naar de DA prima hebben ze gelijk in
over dat het niet te ruiken is dat jullie met zijn 2 zijn ?
Ik geef toe dat het niet slim is omdat met 2 mensen te doen.
over dat het heeeeeel raar is dat een pup 3 antibiotica heeft gehad op de lijftijd van 11 weken en dat de da nog geen fastenelijk onderzoek gedaan heeft?
Tsjah daar kan ik toch niks aan doen.  >:(
over dat je eerst zegt dat de hond van jou is en dan weer niet?
Nouwjah dat kwam dus omdat we met zen 2 waren en ik niet alles zelf heb getypt >:(
over dat je tips wilt maar dat je eigelijk niks kan omdat de hond niet van jou is?
WIJ WOUDEN WETEN OF MENSEN MISSCHIEN WISTEN WAT HET WAS. ZO ALS ER GESCHREVEN WERD MISSCHIEN ZIJN HET WEL WORMEN EN BLOEDARMOEDE
over ........................................................................

het gaat om de manier hoe je dingen zegt en dingen wil horen, geef niet de schuld aan het forum maar kijk zelf goed na de help topic die je gestard bent en ik hoooooop voor je dat je ziet waar het fout is gegaan met de comunicatie


ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid met de pup

en ik vind morgenavond schandalig lang duren voor een pup in deze conditie

Nou bedankt voor de moeite en succes verder
Door Muisje
#1138698
Wat is wat je bedoeld.

We waren gewoon dus danig in de stress/ paniek dat er gewoon te snel gehandeld werd. Maar als je dan van die botte reacties krijgt terecht of onterecht dan kom je bot uit de hoek en zo als ik al zei. We hadden duidelijker moeten zijn en de gene die verder nog getypt hebben en dat was ik niet hadden dit ook anders kunnen brengen maar op zo'n moment knapt er wel eens wat.
Door Do
#1138700
Muisje schreef: Wat is wat je bedoeld.

We waren gewoon dus danig in de stress/ paniek dat er gewoon te snel gehandeld werd. Maar als je dan van die botte reacties krijgt terecht of onterecht dan kom je bot uit de hoek en zo als ik al zei. We hadden duidelijker moeten zijn en de gene die verder nog getypt hebben en dat was ik niet hadden dit ook anders kunnen brengen maar op zo'n moment knapt er wel eens wat.
waarom zijn jullie ineens in paniek als de pup blijkbaar al 3 weken ziek is
en zo een grote paniek is er niet als jullie toch pas morgen avond naar de da gaan toch?

bij mij knapt er iets om de manier van reageren van jou
het moet wel van 2 kanten komen
Door Muisje
#1138702
Waarom zijn jullie ineens in paniek als de pup blijkbaar al 3 weken ziek is
en zo een grote paniek is er niet als jullie toch pas morgen avond naar de da gaan toch?

bij mij knapt er iets om de manier van reageren van jou
het moet wel van 2 kanten komen


bij mij knapt er iets om de manier van reageren van jou
het moet wel van 2 kanten komen


Kan kloppen ik reageer soms gewoon heel fel omdat ik me met sommige reactie's aan gevallen voel.
Ten eerste is het wel zo dat dit de eerste keer is dat ik vandaag de pup heb gezien, en ja het is niet makkelijk om niks te kunnen doen maar er wel bij betrokken te zijn geraakt. Zo als ik ook blijf zeggen heb ik het eerste bericht snel zelf heb geplaatst en zei verder hebben gereageerd en ik daar nu ook op aan gekeken wordt. Snap ik ook wel het is MIJN account maar we wouden gewoon weten wat het was. Vanaf het laatste bericht zijn we naar de fokker gereden en die heeft het over genomen er was een klein beetje meer hoop omdat ze nu wel at door dwang voeding.

Trouwens wel fijn dat je nu normaal reageert en verhaal komt halen.

Mijn excuus dat het allemaal zo gelopen is, dit was helemaal niet de bedoeling
Door Do
#1138706
kijk en dat is een forum
ik vind dat ik altijd normaal gereageerd heb en je niet :)

daarom het is heel belangrijk om te weten hoe iets kan overkomen voor iemand die absoluut niet weet hoe en wat bij jou afspeeld, bv dat jullie met zijn 2tjes zijn
Door Do
#1138709
Angelique schreef: Nou joh, nog ff een groepshug en we kunnen fris de maandag weer in. ::)
goed he!!
Door Muisje
#1138711
Nee dat klopt, Ik weet ook wel dat ik de gene ben die fout zat. Maar er zijn ook reacties waar van ik denk tsjah die hadden ook anders gesteld of gezegt kunnen worden. Maar omdat het hun niet lijkt, raken ze ook geirriteert en als je daar dan bot op terug antwoord dan ligt het allemaal aan de persoon die het topic heeft geopend al vind ik dat je in dit geval gelijk hebt dat het meer aan mij (ons) lag.
Door Muisje
#1138712
Bedankt voor deze reacties ik zal mijn best doen om anders te reageren en het eerst allemaal nog eens door te lezen.
Voor nu Truste en mocht je nog wat kwijt willen graag een PBtje..  Dan kan ook dit topic gesloten worden..... :)
Door Do
#1138714
nou...ik wil graag weten hoe het met de pup gaat en wat de da gezegd heeft morgen
Door Muisje
#1138715
Dat hoor ik zelf morgen pas.

Voor nu weet ik, dat de fokster er alles aan doet dat ze vocht en eten binnen krijgt en dat ze zover ik weet de situatie niet nog erger verslechterd ze
morgen met de fokster de eigenaar en mijn vriendin naar de DA gaan een bloedonderzoek willen doen en dan kijken wat het beste is. Waarschijnlijk
dat ze ingeslapen wordt. De antibiotica wilt namelijk niet aanslaan al was het positieve dat voor we weg gingen de koorts gezakt was en ze gegeten en vocht binnen gekregen had.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door