Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door alani
#113749
Sinds 2 weken ongeveer zit Nemo nu op de carnibest natuur, heb hem in die periode nog 1 keer duck uitmuntend gegeven, 2 dagen zelf samengesteld en 1 pens dag. Maar nu zit hij constant te krabben ::)Kan dit door de lijnzaadolie in de carnibest komen? Heb wel gemerkt dat toen ik met de vraag over kieskeurig kwam en toen op aanraden van Lizzy de olieen weg heb gelaten (lijnzaad en zalmolie) hij niet krabde.
Laatst gewijzigd door alani op zo 20 jun 2004, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#113760
Tja, alles is mogelijk hoor! Als jouw hond gevoelig is voor lijnzaadolie, dan kan een klein beetje hem al doen laten krabben. Maar het is moeilijk te zeggen. Was dat het enige verschil tussen toen en nu (toen als in toen je de lijnzaadolie niet meer gaf)? Wat gaf je hem toen? Ook al pens? Ook al Duck?
Door alani
#113783
Pens wel Duck niet.
Gaf hem 4 dagen zelfsamengesteld 1 pensdag en 2 Rodi of Energique dagen. Omdat hij de energique niet luste heb ik duck meegenomen.
toen krabde hij ook wel maar gaf er ook lijnzaadolie bij, toen ik op jouw aanraden de olie en groenten weg heb gelaten is het krabben minder geworden en nu begint het dus weer :(

Nu dit weer eerst het gemuts met de botten waardoor ik overgestapt ben op de kvv en nu krijgen we weer wat anders :'(
Laatst gewijzigd door alani op zo 20 jun 2004, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door