Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Muisje
#1137728
Eej Allemaal,
Ik heb een vraag, we hebben een pup die al 3 antibiotica keuren gehad. HEt tandvlees is helemaal wit en er zit bijna geen leven meer in. Kan ook al niet meer op de poten staan, drinkt weinig tot niet eten met wat dwang wat denken jullie dat er aan de hand kan zijn...

ze heeft ook een erg dikke buik...
Gebruikersavatar
Door pike
#1137744
Rosalie schreef: Wat het zou kunnen zijn weet ik niet maar als mijn hond er zo bij lag zou ik al bij een da zitten.
Precies, daar valt niets aan toe te voegen.
#1137783
jeetje, rap naar een andere da!
wit tandvlees, geen fut enz enz..
dat gaat niet goed hoor!!!
ga aub snel naar een andere da!
wat er aan de hand is weet ik niet, maar wel dat dit de verkeerde kant opgaat!!!
Kan je nu niet ergens terecht??
hoe oud is je pup?
Gebruikersavatar
Door pike
#1137799
Muisje schreef: kunnen jullie een beetje nadenken !!!!!!! :@ we zijn al drie keer geweest. Hoe komen we anders aan antibiotica. Er zijn ook al foto's gemaakt.
En wat was zijn diagnose? Hij heeft antibiotica voorgeschreven, waartegen? Je schrijft hij heeft 3 kuren gehad. Wanneer was je er voor het laatst? Hoe lang speelt dit nu al? Als hij er nog steeds zo slecht (of slechter??????) aan toe is hebben die kuren dus niet het beoogde effect gehad. Ik zou dus teruggaan of als ik er geen vertrouwen in heb naar een andere da gaan. Als je zelf doodziek blijft na drie doktersbezoeken, ga je dan ook niet meer naar een (andere) dokter?  ???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door