Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1136565
Afpakken doe ik altijd vrij simpel, neem een nieuwe bak met vlees en ruilen. Lukt hier op die manier erg goed met kleine beer, zij is de enige die een bot echt als van haar beschouwd. De andere geven op commando los, zo ver krijg ik kleine beer vast ook nog wel. Hebben ze het nu weggekregen?
#1136568
kira schreef: Afpakken doe ik altijd vrij simpel, neem een nieuwe bak met vlees en ruilen. Lukt hier op die manier erg goed met kleine beer, zij is de enige die een bot echt als van haar beschouwd. De andere geven op commando los, zo ver krijg ik kleine beer vast ook nog wel. Hebben ze het nu weggekregen?
nou t ligt nog te liggen  :-[
#1136585
Dit is wel een beetje offtopic maar ik vind ruilen tegen over ander vlees wel kunnen maar zomaar afpakken is toch ook tegen de natuur in. Wat je hebt mag je h0uden ook als laagste in rangorde. Ik kan het wel afpakken bij Mick met veel overredingskracht maar dan zit z'n staartje tussen z'n poten en kijkt hij niet dominant maar zielsongelukkig. Ik doe dit dus niet.
Door kojak
#1136677
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#1137090
Danielle, het hangt van de hond af, de ene werkt hier wel een nek weg, de ander niet, maar hier wordt net zo makkelijk een té harde bot niet gegeten en als ik twijfel kan ik altijd afpakken of ruilen... dus, als je denk dat je het nimmer kan ruilen, dan zou ik het ook mischien niet doen..... zou je het wel met een of andere vernuftige truck kunnen ruilen, dan zou ik het wel doen, of als de hond té harde botten niet opeet zou ik het ook durven.. voor mij zou het durven proberen afhangen of ik het kan afpakken indien absoluut noodzakelijk ;)
#1137178
we zijn het nu aan t voeren
ik hou t in de gaten ;)

ik heb foto's gemaakt

we hebben alleen stuk van 5 cm bij beide met dikke wervels zeg maar afgepakt.
ze hebben ongeveer half uur a 45 minuten eraan gegeten 8)
geruild voor kippenkarkasje ;D
Laatst gewijzigd door danielle1980 op za 03 jan 2009, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#1137246
vanaalst schreef: ik ruil hier ook, met een pensstaafje..
als ik het nodig vindt, vindt het trouwens wel heel belangrijk dat je eten kan weg nemen bij je hond, het moet maar eens dwars zitten of weet ik veel wat....
o maar dan zou ik t ook wel durven of zo, maar goed ik vind het nooit nodig om af te pakken,
als ze iets stelen wat niet mag ( gewoon spullen dus geen eten ) ruil ik het ook tenminste om te leren ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door