Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#1132190
mn moeder heeft bij dogshape een rol soort van botmix-kip besteld. ik zat gisteren in de vriezer eten voor Poet eruit te halen, en kwam 2 van die rollen tegen. er stond degomeat op.
ik heb dogshape al eerder over de samenstelling gevraagd, maar ik herinner me dat ik niet echt een eenduidig antwoord kreeg. ik zit niet achter mn eigen puter, en kan het mailtje niet meer bekijken (ik weet het ww van dat account niet uit mn hoofd).
op de website van degomeat staat verder geen aanvullende informatie.

ik weet nu nog steeds niet of de degomeat 50% bot bevat (als smuldier-kip) of 70% bot (als herby botmix).
de rollen zullen deel uitmaken van het barfmenu van poet, dus het is zeer wenselijk de hoeveelheid bot te achterhalen. katten eten niet zoveel en het gemalen bot wordt vermengd met ander spul. a;s ik het percentage niet correct heb, is gelijk eten voor een maand niet goed van verhouding.

wie kan me er iets meer over vertellen?
Door Presley
#1135717
Ik had dus de vorige keer ook botmix besteld, en kreeg ook Degomeat..
Wat er precies in zit, geen idee het is best papperig.
Naar mijn idee zit er totaal geen bot in.
Ik heb het wel opgevoerd, geen problemen gelukkig met diarree/spugen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1135724
[quote="koekje"]
mn moeder heeft bij dogshape een rol soort van botmix-kip besteld. ik zat gisteren in de vriezer eten voor Poet eruit te halen, en kwam 2 van die rollen tegen. er stond degomeat op.
ik heb dogshape al eerder over de samenstelling gevraagd, maar ik herinner me dat ik niet echt een eenduidig antwoord kreeg. ik zit niet achter mn eigen puter, en kan het mailtje niet meer bekijken (ik weet het ww van dat account niet uit mn hoofd).
op de website van degomeat staat verder geen aanvullende informatie.

ik weet nu nog steeds niet of de degomeat 50% bot bevat (als smuldier-kip) of 70% bot (als herby botmix).
de rollen zullen deel uitmaken van het barfmenu van poet, dus het is zeer wenselijk de hoeveelheid bot te achterhalen. katten eten niet zoveel en het gemalen bot wordt vermengd met ander spul. a;s ik het percentage niet correct heb, is gelijk eten voor een maand niet goed van verhouding.

wie kan me er iets meer over vertellen?
[/quote]

Eigenlijk vind ik het best sneu, dat die fabrikant/verkoper van die handel hier lid is en wel de weg hiernaartoe wist te vinden toen zijn handeltje gepromoot moest en nog mocht worden en dan stel je als Koekje zo'n simpele vraag en krijg je uit die hoek 0,0 reactie.
Door flin
#1136763
misschien een nare samenloop van omstandigheden?

je zou eventueel  kunnen proberen te bellen?  053 709790 dan wel met landnummer Belsjiek ervoor...
Gebruikersavatar
Door koekje
#1136776
ik wacht eerst wel even totdat ik weer achter mn eigen puter zit over een paar dagen, en lees het meeltje nog eens door. komt daar idd niets uit, dan reken ik het wel als 60% bot, en gebruik ook ander vleesbot in het recept.

ik mag van moeders niet naar bels bellen vanuit hier, en mn eigen telefoon rekent daar ook mintens 1 euro per minuut voor.
(als ik in de douche ga staan zit ik ineens op een bels netwerk, maar daar heb ik te weinig bereik).
Gebruikersavatar
Door koekje
#1136777
ik was trouwens al niet zo blij dat ze die botmix besteld had, want ze heeft inmiddels een vleesmolen, en ik wil zien wat er in gaat. maar mn eigen lijstje was niet aangekomen, en toen heeft ze op eigen houtje besteld.
Door flin
#1137107
[quote="Presley"]
Koekje, zoals ik al eerder zei lijkt er dus totaal GEEN bot in te zitten
Zou je denk ik beter rekenen als spier/orgaan.
[/quote]

en stel: er zit een calcium supplement in?
  dan ga je ook 't bos in?

zomaar aannames in deze, zijn dus niet handig?
Gebruikersavatar
Door koekje
#1137135
ik vind smuldier-kip ook niet lijken alsof er bot inzit, maar dat zit er wel degelijk in. dingen die lijken heb ik niet zo veel aan (niet lullig bedoeld).
het product is aangeschaft als botmix, dus ik ga ervan uit dat er wel iets van bot inzit. moet er alleen nog achter zien te komen hoeveel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door