Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1135347
Gisterenochtend stond hij uit zijn standaard te eten en ineens zakte hij door zijn voorpoten (even heel snel).
Ik dacht dat hij achteruit trapte als een paard met zijn achterpoten, maar Owen had duidelijk gezien dat hij door zijn voorpootjes zakte.
Gisterenavond laat stond hij met zijn kop te schudden, ff oren wapperen zeg maar, en zakte hij ook ineens weg met zijn voorpoten.
Rond 21.00 uur had hij in de tuin geplast, maar toen Owen om 23.00 uur met hem naar buiten ging heeft hij niet geplast.
Raar want ook al zijn het maar een paar drupjes hij plast altijd wel 1x buiten.
Vanochtend wel weer geplast, maar hij wilde geen rondje lopen.
Net heeft hij wel een rondje gelopen en dan lijkt er weer weinig aan de hand. Wel is hij wat afwezig met zijn gedachten.
Daarna heeft hij lekker liggen slapen en toen hij net op stond leek het wel of hij een fles whisky achterover gedrukt had.
Hij slaapt ook meer. Hiermee bedoel ik oa dat hij niet reageert als ik met Ruby bezig ben, terwijl hij normaal in ieder geval even heel jaloers opkijkt. Minder puf om op te staan, blijft meer liggen.

Heb net even zijn temp opgenomen en die is 37.7.
Hij eet ook goed. Maar hij is Gandor niet zeg maar.
Zijn ontlasting is eindelijk wel weer goed na een paar daagjes dun te zijn geweest.

Maar goed........ik zit vanaf oudjaarsavond al met een knoop in mijn maag door Gandor zijn gedrag.
En nu gaat hij ook van die "gekke" dingen doen.   :-\

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en waar ik op moet letten ?
Als hij loopt dan is het net zo'n oud dametje/mannetje die van die hele kleine stijve stapjes neemt, net alsof hij bang is onderuit te gaan.

gr, Wendy
Laatst gewijzigd door *wendy* op vr 02 jan 2009, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pallas
#1135358
Nou m dat klinkt niet best :-\

Als ik jou was zou ik zsm naar de da ermee..

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte :-*
Door *wendy*
#1135361
Hij heeft net even een poginkje tot spelen gedaan, maar hij loopt met bolle rug en stijve poten.
Linkerachterpoot doet niet normaal mee. En hij gaf ook snel weer op.
Ik kijk het nog heel even aan en anders inderdaad even naar de DA vandaag (of tenminste even bellen).
Hoop dat Owen dan ook weer thuis is.  :-\

Vind het bij Gandor altijd zo moeilijk bepalen wanneer DA nodig is omdat hij zo vaak wat heeft (wat dan niet ernstig is zeg maar)  :-[
Door Mevroi Kruim
#1135366
Nou, dit klinkt voor mij als ernstig. Bolle rug wijst op pijn en zwabberbenen wijst op neurologische stoornissen dus ik zou gewoon bellen.
Door *wendy*
#1135427
Owen is onderweg naar huis vanuit Almelo.
Gandor ligt nu lekker te slapen. Dus hou 'm ff in de gaten tot Owen er is.
Tis een beetje zijn hond.

helaas  :-X
Mensen die de geschiedenis kennen snappen wat ik hiermee bedoel (hoop ik)  ;)
Door pallas
#1135428
*wendy* schreef: Owen is onderweg naar huis vanuit Almelo.
Gandor ligt nu lekker te slapen. Dus hou 'm ff in de gaten tot Owen er is.
Tis een beetje zijn hond.

helaas  :-X
Mensen die de geschiedenis kennen snappen wat ik hiermee bedoel (hoop ik)  ;)

Tuurlijk.
Sterkte hè.
Door *wendy*
#1135634
Ja hoofd krijgt hij omhoog.
Owen heeft hem even geobserveerd toen ik weg was vlees halen.
Hij kwam tot de conclusie dat we toch maar even naar de DA moeten.
Dus even broodje eten en dan gaan we. DA even gebeld en die vond het ook raar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door