Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Stephanie
#113420
Ik geef Banjer en Jersey altijd 's ochtends ieder 500 gr. Carnibest. En 's avonds krijgen ze dan vlees/bot, groente. Ik snap nu niet zo goed hoe ik dan de percentages kan uitrekenen hoeveel ze van alles binnen krijgen omdat er in Carnibest al van alles zit...

Heeellluuuppp :-\
Door Lizzy
#113428
Persoonlijk zou ik alleen de zelfsamengestelde dingen bij elkaar optellen en uitrekenen en de CB laten voor wat het is. Zoals je zelf al zegt; CB bevat alles.

Ik zou dus uitrekenen of hetgeen je zelf samenstelt ook nog een beetje in verhouding is.

Maar, ik geef toe dat het lastig is hoor. Om die redenen vond ik het vroeger gemakkelijker om een paar dagen kant-en-klaar vers te geven en een paar dagen zelf samengesteld (en daarna vond ik alleen zelf samengesteld makkelijker ;D).

Groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door Angelique
#113429
stefenjohn schreef: Ik geef Banjer en Jersey altijd 's ochtends ieder 500 gr. Carnibest. En 's avonds krijgen ze dan vlees/bot, groente. Ik snap nu niet zo goed hoe ik dan de percentages kan uitrekenen hoeveel ze van alles binnen krijgen omdat er in Carnibest al van alles zit...

Heeellluuuppp :-\
Hoeveel wil je 'm in gewicht per dag voeren? Trek daar dan het CB deel vanaf en de rest stel je samen aan de hand van de geldende regels.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door